ایرانسل به کاربرانش در ۱۰ کشور رومینگ 4G می‌دهد

پنج‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
ایرانسل برای مشترکانش در زمان سفر به ۱۰ کشور، رومینگ اینترنت همراه 4G ارائه می‌دهد.
تبلیغات

ایرانسل با اضافه کردن اپراتور کشورهایی چون کره جنوبی و آلمان، امکان دسترسی به سرویس رومینگ 4G در ۱۰ کشور را برای مشترکان این اپراتور فراهم کرد.

کاربران ایرانسل از این پس در مناطق تحت پوشش اپراتورهای SK کره جنوبی و Deutsche Telecom آلمان نیز می‌توانند از خدمات اینترنت پرسرعت نسل چهارم تلفن همراه یا همان 4G با بهره‌گیری از سیم‌کارت خود، استفاده کنند.

مشترکان ایرانسل پیش از این خدمات اینترنت همراه 4G را در حالت رومینگ در کشورهای عمان، روسیه، سوئد، امارات متحده عربی و اپراتور LGU+ کره‌ جنوبی داشتند.

بر اساس اعلام ایرانسل در آینده نزدیک این سرویس به کشورهای دیگر نیز گسترش خواهد یافت. البته این ۱۰ قرارداد رومینگ ایرانسل یک طرفه نیستند و مشترکان اپراتورهای مذکور می‌توانند در زمان حضور در ایران از اینترنت نسل چهار و چهارونیم ایرانسل (4G و 4.5 یا +4G) با بهره‌گیری از سیم‌کارت اپراتور خود استفاده کنند.

مشترکان ایرانسل در ۱۵۵ کشور دنیا می‌توانند از خدمات تماس، پیامک و اینترنت همراه ۴۱۸ اپراتور موبایل بهره‌مند شوند. این در حالی است که در رومینگ ملی هنوز رومینگ دیتای 3G و 4G فعال نشده است تا مشترکان همراه اول، ایرانسل و رایتل در زمان پوشش ندادن شبکه‌ی اپراتور تلفن همراه خود از خدمات اینترنت دیگر اپراتورهای تلفن همراه استفاده کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات