ارتباط ایران با اینترنت بین الملل قطع شد؛ زیرساخت در پی حل مشکل(بروز شد)

یک‌شنبه ۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
ارتباط ایران با اینترنت بین الملل از حدود ساعت ۱۴:۳۰ قطع شده و زیرساخت در پی حل مشکلات بوجود آمده است.
تبلیغات

ارتباط ایران با اینترنت بین‌الملل از حدود ساعت ۱۴:۳۰ قطع شده است و فقط سایت‌های داخلی در دسترس هستند.

پس از قطع اینترنت کاربران، با مسئولان زیرساخت ارتباطات برقرار کردیم تا دلیل این قطع ارتباط با سایت‌های بین‌المللی را از آنها جویا شدیم. روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت ضمن تأیید مشکل ایجاد شده بر سر راه ارتباطی با اینترنت بین‌الملل اعلام کرده‌ که متخصصان این شرکت در حال برطرف کردن این مشکل هستند.

روابط عمومی شرکت زیرساخت همچنین افزوده است که اطلاعات کامل این مشکل ایجاد شده را در اسرع وقت در اختیار زومیت قرار خواهد داد.

مدیران شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت را نیز در گفت‌وگو با زومیت این مشکل را مرتبط با زیرساخت دانسته‌اند و از دلیل اصلی آن اظهار بی اطلاعی کرده‌اند.

در صورت دریافت اطلاعات تکمیلی، این اطلاعات توسط زومیت به اطلاع خواهد رسید.

بروزرسانی:

به نظر می‌رسد مشکل به مرور در حال رفع شدن است.

بروزرسانی۲:

حامدرضا اسماعیلی مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت در گفت‌وگو با خبرنگار زومیت با اشاره به اینکه قطع اینترنت بین‌الملل فقط در شهر تهران اتفاق افتاده است گفت: «مشکلاتی در سامانه‌ انتقال شهر تهران اتفاق افتاده بود که سبب قطع و اختلال در اینترنت بین‌الملل این شهر شده بود.»

اسماعیلی افزود: «این مشکلات به دلیل خرابی برخی از دستگاه‌ها رخ داد که همکاران ما به سرعت در محل حضور یافته و مشکل دستگاه‌های خراب شده را رفع کردند.»

مدیرکل روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت در پاسخ به سئوال خبرنگار زومیت در مورد اینکه «شهرهای دیگر نیز این مشکل را داشته‌اند یا نه؟ و آیا گیت‌وی‌های بین‌المللی ایران دچار مشکل شده بود؟» اعلام کرد: «هیچ مشکلی در گیت‌وی بین‌المللی به وجود نیاد و تنها سامانه انتقال شهر تهران با مشکل خرابی برخی از دستگاه‌ها روبرو شد.»

بروزرسانی۳:

شرکت ارتباطات زیرساخت در مورد اختلالات امروز، اطلاعیه صادر کرده و دلیل اصلی اختلال اینترنتی را در این اطلاعیه آورده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات