مدت زمان ویدئوهای Reels در اینستاگرام دو برابر شد

چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
با یک‌ساله‌شدن قابلیت Reels در اینستاگرام، مدت زمان ویدئوهای آن از سی ثانیه به یک دقیقه‌ افزایش پیدا کرد.
تبلیغات

قابلیت Reels اینستاگرام در ابتدا با مدت زمان ۱۵ ثانیه معرفی شد و یک ماه بعد از آن نیز این قابلیت به ۳۰ ثانیه افزایش پیدا کرد. اکنون به‌نظر می‌رسد با گذشت یک سال، اینستاگرام زمان را برای ارا‌ئه به‌روزسانی مناسب دانسته و این قابلیت را از سی ثانیه به یک دقیقه افزایش داده است. 

به‌گزارش ورج، ویدئوهای TikTok تا چندی پیش ۶۰ ثانیه‌ای بود و با همین محدودیت زمانی این پلتفرم محبوبیت بسیار زیادی در میان کاربران پیدا کرده بود. اینستاگرام نیز با هدف افزایش محبوبیت، به فکر اضافه‌کردن مدت زمان ویدئوهای Reels افتاد و با این کار آزادی‌عمل بیشتری برای تولید‌کنندگان محتوا در این پلتفرم فراهم کرد.

اینساگرام ریلز

تا قبل از این، TikTok در کنار ویدئوهای کوتاه، با ارائه مدت زمان یک دقیقه، پلتفرم بهتری برای بارگذاری محتوای آشپزی، داستان‌سرایی و از‌این‌دست موارد شناخته می‌شد.

این پلتفرم اخیرا محدودیت زمانی ویدئوهای خود را به سه دقیقه افزایش داده است؛ بنابراین، این احتمال وجود دارد که اینستاگرام نیز برای رقابت با TikTok در آینده همین مسیر را دنبال کند.

اینستاگرم هنوز جزئیات این قابلیت را منتشر نکرده است؛ اما آدام موسری (Adam Mosseri)، مدیر این شبکه اجتماعی، دی‌ ۱۳۹۹ (ژانویه ۲۰۲۱) گفته بود: 

باید بپذیریم که TikTok از ما جلوتر است.

 از دیدگاه شما رقابت بین این دو شبکه اجتماعی به کجا ختم خواهد شد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات