مدت‌ ویدئو در تیک تاک به‌زودی به سه دقیقه افزایش پیدا خواهد کرد

شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
سران تیک تاک با انتشار بیانیه‌ای به کاربران خود خبر داده‌اند که طی هفته‌های آینده، امکان ساخت ویدئو به مدت سه دقیقه در دسترس اعضای این شبکه اجتماعی قرار خواهد گرفت.
تبلیغات

تیک تاک یکی از محبوب‌ترین و البته پرحاشیه‌ترین اپلیکیشن‌های ماه‌های اخیر بوده است. در زمان ریاست جمهوری دونالد ترامپ، اخبار بسیاری منتشر شد که تیک تاک امکان فعالیت خود در ایالات متحده را از دست داده است و برای ادامه‌ی فعالیت در این کشور باید حداقل بخش مرتبط با ایالات متحده را به شرکتی آمریکایی بفروشد.

با وجود فشارهای بسیاری که به تیک تاک و سایر شرکت‌های چینی در زمان دونالد ترامپ وارد شد، با آمدن جو بایدن بسیاری از موارد ذکرشده کم‌رنگ شدند و به نظر می‌رسد برخی از شرکت‌های چینی از جمله تیک تاک مشکلی برای فعالیت در ایالات متحده نخواهند داشت.

تیک شبکه‌ی اجتماعی است که کاربران می‌توانند ویدئوهای نهایت تا ۶۰ ثانیه را به اشتراک بگذارند. البته سران این شبکه‌ی اجتماعی گفته‌اند به‌زودی امکان انتشار ویدئوهای طولانی‌تر نیز برای کاربران فراهم خواهد شد. GSMArena در گزارشی به بیانیه‌ی اخیر تیک تاک اشاره کرده است که بر اساس آن، از تاریخی نامشخص در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۱ کاربران خواهند توانست ویدئوهایی تا نهایت ۳ دقیقه در شبکه‌ی اجتماعی تیک تاک منتشر کنند.

بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی از سران تیک تاک درخواست کرده بودند که مدت‌زمان ویدئوها افزایش یابد تا نیازی به چند قسمت کردن ویدئوهایشان نداشته باشند. پاسخ تیک تاک به درخواست کاربران، امکان ساخت ویدئو تا نهایت ۳ دقیقه است؛ قابلیتی که اکنون به‌صورت آزمایشی ارائه می‌شود؛ اما سران این شبکه‌ی اجتماعی تصمیم گرفته‌اند آن را طی هفته‌های آینده در دسترس عموم قرار بدهند.

تیک تاک در نظر دارد با قرار دادن ویژگی جدید در اختیار سازندگان محتوا، مشارکت کاربران و مدت‌زمانی که صرف این شبکه اجتماعی می‌شود، افزایش یابد. نظر شما در مورد افزایش مدت‌زمان ویدئوها در تیک تاک چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات