با بهترین لپ‌تاپ‌های ایفا 2019 آشنا شوید

دوشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۴
مطالعه 4 دقیقه
از لپ‌تاپ‌هایی با نمایشگر ۳۰۰ هرتزی تا اولترابوک گیمینگ؛ ایفا ۲۰۱۹ برای علاقه‌مندان لپ‌تاپ جذابیت‌های بسیاری داشت.
تبلیغات

پس از پایان‌گرفتن نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹، اکنون فرصت مناسبی است تا هایلایت‌های رویداد برلین را مرور کنیم. پیش‌تر در مقاله‌ای، بهترین گوشی‌های هوشمند ایفا را برگزیدیم، حالت نوبت به معرفی جذاب‌ترین لپ‌تاپ‌های معرفی‌شده در رویداد امسال می‌رسد. در ادامه با زومیت همراه باشید.

ایسوس ProArt StudioBook

با پردازنده‌ی گرافیکی Quadro RTX 6000 انویدیا، پردازنده‌ی Core i9 اینتل در کنار نمایشگر ۱۵ اینچی و ۱۲۰ هرتزی 4K کالیبره‌سازی‌شده، لپ‌تاپ حرفه‌ای ProArt StudioBook ایسوس یک ورک‌استیشن قابل‌حمل تمام‌عیار به‌حساب می‌آید.

Asus ProArt StudioBook

تایوانی‌ها یک نسخه‌ی ۱۷ اینچی از لپ‌تاپ پروآرت استودیوبوک با حاشیه‌های بسیار باریک نیز تدارک دیده‌اند و در نظر دارند تا این دستگاه‌ها را اکتبر امسال روانه‌ی بازار کنند؛ هرچند که کماکان اطلاعاتی درباره‌ی قیمت‌ آن‌ها در دسترس نیست.

ریزر بلید Stealth 2019

جدیدترین نسخه‌ی ریزر بلید استلث ۱۳ در ماه جاری میلادی با قیمت پایه‌ی ۱۵۰۰ دلاری روانه‌ی بازار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند لپ‌تاپ جدید را با یکی از قدرتمندترین کارت‌های گرافیک به‌کاررفته در اولترابوک‌ها تابه‌امروز سفارش دهند. بلید استلث ۱۳ جدید با پردازنده‌ی گرافیکی GeForce GTX 1650 انویدیا و پردازنده‌ی نسل دهمی اینتل قابل سفارش خواهد بود.

ریزر بلید استلث 2019 / Razer Blade Stealth 2019

اولترابوک جدید ریزر در رنگ سفید نیز در دسترس خواهد بود؛ اما متأسفانه کاربران برای انتخاب پردازنده‌ی گرافیکی انویدیا، تنها امکان سفارش رنگ مشکی را خواهند داشت.

لنوو یوگا C940 و C640

در کنار معرفی لپ‌تاپ‌های تینک‌بوک، لنوو تعدادی از مدل‌های یوگا را نیز در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ به‌روز کرد؛ اما چشمگیرترین تغییرات در دو لپ‌تاپ یوگا C940 و یوگا C640 دیده می‌شود.

C640

چینی‌ها در لپ‌تاپ یوگا C640 با کنار گذاشتن پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۵۰ به‌کاررفته در نسل قبل، پردازنده‌های نسل دهمی اینتل را انتخاب کرده‌اند. لپ‌تاپ جدید با پشتیبانی از اتصال 4G LTE تا ۲۰ ساعت کاربر را همراهی خواهد کرد. یوگا C640 با رم بالغ بر ۱۶ گیگابایت، حافظه‌ی ۵۱۲ گیگابایتی و یکی از پردازنده‌های Core i3/i5/i7 قابل سفارش خواهد بود.

C940

در نقطه‌ی مقابل یوگا C940‌ قرار دارد که با همان حس‌وحال پریمیوم نسل قبل، اکنون در یکی از ابعاد ۱۴ یا ۱۵ اینچی در دسترس است. هر دو لپ‌تاپ درون لولای ۳۶۰ درجه‌ی خود، اسپیکری دارند. امکان انتخاب پردازنده‌ی نسل دهمی وجود دارد و در مدل ۱۵ اینچی می‌توان پردازنده‌ی گرافیکی GTX 1650‌ انویدیا را نیز سفارش داد. یوگا C940 در ماه اکتبر با قیمت پایه‌ی ۱۲۵۰ دلاری از راه خواهد رسید.

ایسر Predator Triton 500

در کنار لپ‌تاپ‌های حرفه‌ای و فوق‌العاده قدرتمند خانواده‌ی ConceptD و دستگاه‌های جذاب خانواده‌ی سوئیفت، ایسر لپ‌تاپ گیمینگ جدیدی را نیز با نمایشگر ۱۵ اینچی و ۳۰۰ هرتزی معرفی کرد. پردازنده‌ی گرافیکی RTX 2060 یا RTX 2080 Max-Q، پردازنده‌ی شش هسته‌ای Core i7-8750H و بالغ بر ۳۲ گیگابایت رم از جمله‌ی مشخصات لپ‌تاپ گیمینگ ایسر به‌حساب می‌آید.

Acer Predator Triton 500 / ایسر پردتور تریون

اگرچه ایسوس نیز لپ‌تاپ مشابهی را از سری Zephyrus به‌نمایش گذاشت؛ اما لپ‌تاپ Predator Triton 500 نخستین دستگاهی خواهد بود که با چنین نمایشگری روانه‌ی بازار می‌شود. ناگفته نماند که برای دستیابی به چنین نرخی، وضوح نمایشگر این لپ‌تاپ، معادل FHD است. لپ‌تاپ ۳۰۰ هرتزی ایسر دسامبر امسال با قیمت پایه‌ی ۲۸۰۰ دلاری روانه‌ی بازار خواهد شد. 

شما در ایفا ۲۰۱۹ کدام لپ‌تاپ را بیش از سایر دستگاه‌ها پسندیدید؟ دیدگاه خود را با ما و سایر کاربران عزیز زومیت به‌اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات