لنوو چهار مدل لپ‌تاپ Yoga را با قابلیت‌های ویژه به ایفا آورد

شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵
مطالعه 6 دقیقه
لنوو با سه مدل لپ‌تاپ یوگای جذاب از سری C و یک مدل جدید از سری S با امکانات بیشتر و بهره‌مندی از پردازنده‌های نسل دهم اینتل به ایفا ۲۰۱۹ آمد.
تبلیغات

لنوو امسال با چهار مدل لپ‌تاپ‌ انعطاف‌پذیر یوگا پا به نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ گذاشته است که از میان آن‌ها سه مدل متعلق به سری C و یک مدل مربوط به سری S هستند. به‌مانند گذشته، لپ‌تاپ‌های جدید یوگا با برخورداری از لولاهای انعطاف‌پذیر، کاربر را قادر به تاکردن و چرخاندن ۳۶۰‌ درجه‌ای صفحه‌نمایش نسبت به کیبورد و استفاده از دستگاه در حالت تبلت می‌کنند. شرکت لنوو تبلت‌های جدید یوگا را با ویژگی‌های به‌روزی نظیر فناوری تصویری دالبی ویژن، پردازنده‌ی نسل دهم اینتل و درگاه USB نوع C به دست مصرف‌کنندگان می‌رساند.

لپ‌تاپ یوگا C940

یوگا C940 در صدر لپ‌تاپ‌های سری C معرفی‌شده‌ی لنوو ایستاده است. این محصول مجهز به نمایشگر VESA DisplayHDR 400 با وضوح 4K همراه‌با حاشیه‌های بسیار باریک، پشتیبانی از دالبی ویژن و روشنایی نمایشگر ۵۰۰ نیت است. این لپ‌تاپ در دو مدل موجود است؛ یک مدل با نمایشگر ۱۴ اینچی و مدل دیگر با نمایشگر ۱۵.۶ اینچی. گزینه‌های نمایشگر متعددی بسته به ابعاد این دستگاه وجود دارد که‌ حداقل آن یک نمایشگر Full HD با روشنایی ۴۰۰ نیت است.

مدل کوچکتر با دو گزینه پردازنده‌ی متفاوت ارائه می‌شود که شامل پردازنده‌ی نسل دهم Core i7 یا Core i5 است. مدل لپ‌تاپ بزرگتر را می‌توان با یکی از دو گزینه پردازنده‌ی نسل نهم Core i7 و Core i9 خریداری کرد. هر دوی این مدل‌ها حداکثر به ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز هستند و گزینه‌های ذخیره‌سازی مختلفی تا یک ترابایت را در اختیار کاربران می‌گذارند. علاوه بر این، هر دو مدل از صدای Dolby Atmos، دو اسپیکر پایه، یک ساندبار چرخان، حسگر اثر انگشت، شاتر امنیتی وب‌کم و میکروفون‌های Far-Field برخوردار هستند.

عمر باتری هر دستگاه، بستگی به مدل و نمایشگر آن دارد که از ۹ تا ۱۲ ساعت برای مدل ۱۵.۶ اینچی و از ۹.۵ تا ۱۷.۵ برای مدل ۱۴ اینچی متغیر است. درگاه‌های ارتباطی تا حدی به اندازه‌ی دستگاه بستگی دارد و شامل یک درگاه تاندربولت ۳، درگاه ‏USB نوع A، درگاه دیسپلی‌پورت و جک صوتی کمبو است.

مدل‌های ۱۴ و ۱۵ اینچی یوگا C940 از ماه اکتبر با حداقل قیمت ۱۲۵۰ و ۱۷۱۰ دلار آمریکا در معرض فروش قرار خواهند گرفت.

یوگا C740

یوگا C740، اولترابوکی با عمر باتری طولانی همراه‌با سطح عملکرد بالا و طراحی چشم‌نواز است. این مدل علاوه‌بر داشتن انعطاف‌پذیری زیاد که در واقع امضای مدل‌های یوگا است، با دو گزینه‌ی نمایشگر متفاوت ۱۴ و ۱۵.۶ اینچی عرضه خواهد شد. لنوو در این مدل حداکثر از یک پردازنده‌ی نسل دهم Core i7 اینتل، ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی استفاده کرده است.

مدل ۱۴ اینچی، شامل یک گزینه‌ی نمایشگر لمسی با وضوح Full HD با فناوری دالبی ویژن و روشنایی ۳۰۰ نیت است. مدل ۱۵.۶ اینچی از یک نمایشگر Full HD با فناوری VESA DisplayHDR 400، دالبی ویژن، روشنایی ۵۰۰ نیت و پشتیبانی از تاچ بهره می‌برد. برای این مدل، یک نمایشگر جایگزین با روشنایی ۲۵۰ نیت، فناوری دالبی ویژن و البته پشتیبانی از تاچ نیز در دسترس قرار دارد.

C740

دیگر ویژگی‌ها و گزینه‌های موجود در این سری از لپ‌تاپ‌های لنوو شامل اتصال Wi-Fi 6، درگاه USB نوع C، درگاه دیسپلی‌پورت، تراشه‌ی گرافیکی مجتمع اینتل، حسگر امنیتی اثر انگشت، پشتیبانی از قلم نوری، شاتر امنیتی وب‌کم و میکروفون‌های Far-Field است. مدل‌های کوچکتر از عمر باتری ۱۳.۷ ساعتی برخوردار هستند و این عدد در مدل‌های بزرگتر به ۱۵ ساعت می‌رسد.

لپ‌تاپ‌های ۱۴ و ۱۵ اینچی یوگا C740 از ماه اکتبر و با حداقل قیمت به ترتیب ۸۷۰ و ۹۰۰ دلار آمریکا در دسترس قرار خواهند گرفت.

یوگا C640

یوگا C640، اولترابوکی سبک‌وزن است که در بهترین حالت با پردازنده‌ی نسل دهم Core i7 اینتل روانه‌ی بازار می‌شود و در برخی مدل‌های آن از گزینه‌های پردازنده‌ی i3 و i5 اینتل نیز استفاده خواهد شد. کاربران لپ‌تاپ‌های یوگا در این مدل به گزینه‌های متفاوتی شامل ۸ یا ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۱۲۸ تا ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی SSD و همچنین تراشه‌ی گرافیکی مجتمع Intel HD 620 دسترسی خواهند داشت. اسپیکرهای استریو و عمر باتری تا ۲۰ ساعت از دیگر امکانات این لپ‌تاپ‌های سبک‌وزن است.

یوگا C640 با دو گزینه‌ی نمایشگر ۱۳.۳ اینچی Full HD روانه‌ی بازار می‌شود. هر دو گزینه لمسی هستند، ولی حداکثر روشنایی یک مدل ۳۰۰ نیت و در دیگری ۴۰۰ نیت است. سایر ویژگی‌ها و گزینه‌های در دسترس برای این لپ‌تاپ شامل اتصال 4G LTE، وای‌فای ۶، میکروفون‌های Far-Field، شاتر امنیتی وب‌کم، پشتیبانی از قلم نوری و خروجی صدای Dolby Atmos است.

C640

لپ‌تاپ ۱۳ اینچی یوگا C640 از ماه اکتبر و با حداقل قیمت ۸۵۰ دلار به دست هواداران خواهد رسید.

یوگا S740

لنوو لپ‌تاپ S740 از سری S را نیز همراه‌با سه مدل لپ‌تاپ یوگای فوق از سری C روانه‌ی بازار خواهد کرد. S740، لپ‌تاپی با گزینه‌های متعدد نمایشگر، تراشه‌ی گرافیکی و پردازنده است که قصد برآورده‌کردن نیازهای متخصصان گرافیک را دارد.

S740

دو گزینه ۱۴ یا ۱۵.۶ اینچی از این لپ‌تاپ در دسترس خواهد بود که دست‌کم با یک نمایشگر ۱۴ اینچی Full HD با فناوری دالبی ویژن و حداکثر با یک نمایشگر ۱۵.۶ اینچی IPS اولترا HD با وضوح ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل و پشتیبانی از VESA DisplayHDR 400 عرضه خواهد شد. نمایشگر اخیر از روشنایی ۵۰۰ نیت برخوردار است و از ۹۰ درصد فضای رنگ DCI-P3 پشتیبانی می‌کند.

S740

همراه‌با گزینه‌های نمایشگر فوق، مدل ۱۴ اینچی با گزینه‌هایی شامل پردازنده‌ی نسل دهم Core i7 یا i5 اینتل عرضه شده است و برای مدل ۱۵.۶ اینچی گزینه‌های پردازنده‌ی نسل نهم Core i5 یا  Core i7 یا Core i9 در دسترس قرار خواهد داشت. در نسخه‌ی کوچکتر، کاربران قادر هستند تا از میان دو تراشه‌ی گرافیکی Nvidia GeForce MX250 دو گیگابایتی یا HD 620 اینتل، یکی را انتخاب کنند و تراشه‌ی گرافیکی GeForce GTX 1650 برای نسخه‌ی بزرگتر در دسترس خواهد بود.

هر دو مدل با خروجی صدای Dolby Atmos عرضه خواهند شد، گرچه فقط مدل بزرگتر از فناوری Smart AMP برخوردار است. عمر باتری مورد انتظار مدل ۱۴ اینچی بین ۱۰ تا ۱۵ ساعت و در مدل ۱۵.۶ اینچی عمر باتری به ۱۰ تا ۱۴ ساعت می‌رسد. حداقل وزن مدل ۱۴ و ۱۵ اینچی به ترتیب ۳.۱ پوند (۱۴۰۶ گرم) و ۳.۲ پوند (۱۴۵۱ گرم) است. درگاه‌های ارتباطی یوگا S740 شامل تاندربولت ۳، ‏USB نوع A، دیسپلی‌پورت و جک ۳.۵ میلی‌متری صوتی است. مدل کوچکتر با میکروفون‌های Far-Field عرضه می‌شود، در حالی که مدل بزرگتر دارای یک میکروفون Fixed Focus خواهد بود. 

یوگا S740 پانزده اینچی از ماه اکتبر با قیمت ۱۷۱۰ دلار در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات