ساعت هوشمند Polar Ignite در رنگ‌های جدید معرفی شد

پنج‌شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
پولار از برندهای نوظهور در دنیای ساعت‌های هوشمند محسوب می‌شود که در IFA 2019 از چند نمونه‌ی جدید محصولات خود رونمایی کرد.
تبلیغات

نمایشگاه IFA 2019 محل معرفی جدیدترین فناوری‌ها و محصولات در حوزه‌های متنوع فناوری محسوب می‌شود. در این‌ میان ساعت‌های هوشمند بخش قابل‌توجهی از اخبار را به خود اختصاص می‌دهند و در کنار برندهای بزرگ، شاهد حضور بازیگران جوان متعددی هم در آن هستیم. Polar یکی از مشهورترین برندهای فنلاندی ساعت‌های ورزشی هوشمند است که اعتبار و شهرت خوبی دارد. آن‌ها در نمایشگاه حاضر از رنگ‌های جدید ساعت هوشمند سری Ignite خود رونمایی کردند که جذابیت محصولات ارزان را چندبرابر می‌کند. سری ایگنایت تنها دو ماه عمر دارد و البته در همین مدت کوتاه شهرت خوبی کسب کرده است.

ساعت‌های هوشمند پولار ایگنایت از این پس در رنگ‌های رزگلد / صورتی و مشکی / مسی هم عرضه خواهند شد. درواقع شرکت سازنده در نمایشگاه ایفا تنها به معرفی رنگ‌های جدید برای ساعت‌هایی پرداخت که قبلا هم با امکانات عالی و قیمت مناسب، توجه بازار را به خود جلب کرده بودند. در وضعیت کنونی که بازار شاهد محصولات حرفه‌ای و گران‌قیمتی همچون اپل واچ و انواع ساعت‌های هوشمند گارمین است، پولار با سری ایگنایت تلاش می‌کند تا قابلیت‌هایی واقعا الزامی و حیاتی را با قیمت مناسب به کاربران ارائه کند.

پولار ایگنایت / Polar Ignite

محصولات جدید پولار با قیمت ۲۳۰ دلار به بازار عرضه می‌شوند. قابلیت‌هایی همچون ردگیری موقعیت با GPS، حسگر ضربان قلب، برنامه‌های ورزشی مناسب با کاربر و نمایشگر بزرگ رنگی در ساعت‌های هوشمند مذکور تعبیه شده‌اند. عمر باتری پولار ایگنایت در حالت استفاده‌ی استاندارد، پنج روز بیان می‌شود. البته مشخص نیست که آیا این حالت شامل اتصال به گوشی هوشمند و دریافت اعلان‌ها نیز می‌شود یا خیر.

ساعت‌های سلامتی امروزه در مسیر تبدیل‌شدن به دستگا‌ه‌های محبوب بدنه‌ی جامعه با چالش و مانعی بزرگ به‌نام اپل واچ روبه‌رو هستند. محصول کوپرتینویی‌ها ترکیبی از قابلیت‌های هوشمند و نمایش اعلان‌ها را در کنار قابلیت‌های ردگیری سلامت به کاربر عرضه می‌کند. پولار برای مقابله با دستگاه پرفروش اپل، در ساعت جدید خود امکان‌هایی به‌نام Nightly Recharge، Sleep Plus Stages و FitSpark را ارائه می‌کند تا مزایایی بیش از دیگر بازیگران بازار داشته باشد.

پولار ایگنایت / Polar Ignite

قابلیت Nightly Recharge از طریق حسگر ضربان قلب در زمان خواب، سیستم عصبی کاربر را پایش کرده تا کیفیت خواب او را بررسی کند. به‌علاوه Sleep Plus Stages نیز نمایشی قابل درک از کیفیت خواب به کاربر ارائه می‌کند. قابلیت‌های مذکور، امروزه عموما در دستگاه‌های پوشیدنی مبتنی بر سلامت دیده می‌شوند. مزیت اصلی پولار ایگنایت با FitSpark روشن می‌شود که سیستم تمرینی متناسب با وضعیت کاربر به او پیشنهاد می‌دهد. درواقع این قابلیت از داده‌های Nightly Recharge استفاده می‌کند تا تمرین‌های هوازی و استقامتی متناسب با هر کاربر طراحی شوند. کاربران از مدت‌ها پیش منتظر چنین قابلیتی از ساعت‌های هوشمند سلامتی بودند تا برنامه‌ی ورزشی و فشار متناسب با انرژی خودشان دریافت کنند.

محصول جدید پولار نیز با اپلیکیشن اختصاصی آن‌ها یعنی Polar Flow هماهنگ است که برای ردگیری داده‌های سلامتی استفاده می‌شود. اپلیکیشن مذکور در بررسی‌های متعدد رسانه‌های فناوری نقدهای مناسبی را دریافت کرده است. به‌ هر حال پولار با معرفی رنگ‌های جدید برای سری ایگنایت، یک قدم به جذب کاربران بیشتر به اکوسیستم ساعت‌های هوشمند خود نزدیک شد و نمایشگاه ایفا 2019 بهترین فرصت برای جذب چنین کاربرانی خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات