دانلود ویدیو از توییتر با 5 روش مختلف

یک‌شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
توییتر | twiteer
در این مقاله راهکارها و روش‌های دانلود ویدئوهای توییتر به 5 روش مختلف را بررسی می‌کنیم تا در هر دستگاهی بتوانید آن‌ها را دانلود کنید.
تبلیغات

جای تعجب نیست که توییتر به شما امکان دانلود و ذخیره ویدیوهای به‌اشتراک‌ گذاشته‌ شده را نمی‌دهد. شما فقط می‌توانید عکس‌ها را از توییتر ذخیره کنید.

اکثر برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی دیگر مانند توییچ و اینستاگرام، به شما اجازه دانلود مستقیم ویدیوها از برنامه را نمی‌دهند. برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی برای حفظ حریم شخصی و قانون کپی‌رایت به شما اجازه نمی‌دهند ویدیوهای دیگران را در تلفن خود ذخیره یا دانلود کنید.

همانطور که دانلود ویدیو از توییچ با لینک مستقیم و دانلود از اینستاگرام با کامپیوتر و گوشی ممکن است، برنامه‌های شخص ثالث و راه‌های دیگری برای ذخیره ویدیوهای توییتر نیز وجود دارد که در این مقاله از زومیت، دانلود ویدیو از توییتر با 5 روش مختلف را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

دانلود از توییتر با سایت

دانلود ویدئوهای توییتر در کامپیوتر شخصی از ساده‌ترین روش‌های ممکن محسوب می‌شود که به دانلود و نصب اپلیکیشن یا نرم‌افزار جانبی نیازی ندارد. برای ذخیره‌سازی ویدئوهای توییتر در کامپیوتر خود مراحل زیر را طی کنید:

  • مرورگر خود را باز کنید و به سایت توییتر بروید.
  • ویدئو مدنظرتان را انتخاب و روی آن راست‌کلیک کنید.
  • از منو بازشده گزینه‌ی کپی آدرس ویدئو (Copy Link Address) را انتخاب کنید.
  • به سایت‌های مخصوص دانلود ویدئوهای توییتر بروید. از سایت‌های دردسترس و کاربردی می‌توان به DownloadtwitterVideo.com و twittervideodownloader اشاره کرد.
  • در صفحه اصلی سایت کادری وجود دارد که باید لینک ویدئو مدنظرتان را در آن پیست کنید. دکمه اینتر را بزنید تا سایت شروع به بارگذاری ویدئو و تبدیل آن به فرمت MP4 کند.
دانلود ویدیو از توییتر با سایت DownloadtwitterVideo
  • امکان دانلود ویدئو در دو یا سه حالت MP4 و MP4 HD و MP3 وجود دارد که گزینه‌ی اول ویدئو را با کیفیت پایین و گزینه‌ی دوم ویدئو را با کیفیت بهتر و گزینه‌ی آخر فایل صوتی ویدئو را دراختیارتان قرار می‌دهد.

روی گزینه‌ی دلخواه‌تان کلیک کنید تا ویدئو براساس فرمت و کیفیت مشخص‌شده دانلود شود.

دانلود ویدیو از توییتر با اندروید

اگر نخواهیم با مرورگر گوشی به سایت‌های دانلود ویدیو توییتر برویم به اپلیکیشن‌های شخص ثالث نیاز داریم. اپلیکیشن‌های زیادی برای این کار وجود دارد که معروف‌ترینشان Download Twitter Videos و Video Downloader for Twitter است. اساس کار با بیشتر این اپ‌ها یکسان است. یعنی شما باید لینک ویدیو را در این اپ‌ها پیست کنید تا دانلود شروع شود. بعضی از این‌اپ‌ها امکان تعیین کیفیت و فرمت دانلود ویدیو را هم در اختیارتان قرار می‌دهند. برای آشنایی با کارکرد یکی از این اپ‌ها به مراحل زیر توجه کنید:

  • برای دانلود ویدئوهای توییتر و تماشای آن‌ها در حالت آفلاین یکی از اپ‌های مناسب مانند Download Twitter Videos را نصب کنید.
  • به ویدیو موردنظر در توییتر بروید و برای کپی کردن لینک روی اشتراک‌گذاری یا Share بزنید و گزینه‌ی copy link را انتخاب کنید.
۱- دانلود ویدیو از توییتر با اپ Download Twitter Videos
  • حالا به اپ Download Twitter Videos بروید و لینک ویدئو را پیست کنید تا با انتخاب دکمه‌ی دانلود، ویدئو از توییتر دانلود شود.
۲- دانلود ویدیو از توییتر با اپ Download Twitter Videos

همچنین برای راحتی بیشتر می‌توانید:

  • زمانی‌که به صفحه‌ی ویدئو مدنظرتان رفتید، گزینه‌ی اشتراک‌گذاری یا Share و سپس Share via را انتخاب کنید.
  • در صفحه‌ی بازشده، اپلیکیشن Download Twitter Videos را انتخاب کنید تا لینک ویدئو مدنظرتان به اپلیکیشن معرفی شود.
۳- دانلود ویدیو از توییتر با اپ Download Twitter Videos

دانلود فیلم از توییتر آیفون

روش دانلود با مرورگر و وب‌سایت‌های مخصوص دانلود فیلم از توییتر آیفون، فیلم گرفتن از صفحه روش‌های آماده و ابتدایی برای دریافت ویدیوهای توییتر در آیفون‌تان هستند. اما یک راه دیگر، استفاده از شورتکات یا اپ‌های شخص ثالث است.

۱- دانلود ویدیو از توییتر آیفون با اپ شخص ثالث

AnySave یک برنامه عالی است که به شما امکان می‌دهد ویدیوها را ذخیره کنید و به دانلود فیلم از توییتر آیفون بپردازید. این برنامه برای سایر اپ‌های رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام نیز کار می‌کند. پس از دریافت و نصب برنامه AnySave مراحل زیر را دنبال کنید:

  • به ویدیویی که می‌خواهید از توییتر دانلود کنید بروید. روی ویدیو بزنید، سپس از سمت راست پایین صفحه، روی آیکون اشتراک‌گذاری ضربه بزنید و Copy Link را انتخاب کنید.
۱- دانلود ویدیو از توییتر آیفون با AnySave
  • AnySave را اجرا و لینک ویدیو را پیست کنید و روی Save ضربه بزنید.
دانلود ویدیو از توییتر با anysave
۲- دانلود ویدیو از توییتر آیفون با AnySave
  • برنامه Photos را باز کنید تا ویدیو را پیدا کنید.

۲- استفاده از شورتکات برای دانلود ویدیو از توییتر آیفون

اگر توییتر منبع اصلی کلیپ‌های شما است، شورتکات عالی Saif Al Falah را دوست خواهید داشت. برای استفاده از این شورتکات آسان iOS برای دانلود سریع ویدیوهای توییتر به صورت آفلاین و ذخیره آن‌ها در برنامه Photos، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • به لینک شورتکات TVDL v3.1 بروید و روی Add Shortcut ضربه بزنید.
  • برنامه توییتر را باز کنید و روی دکمه اشتراک‌گذاری و سپس Share via بزنید و TVDL v3.1 را انتخاب کنید.
شورتکات TVDL v3.1 برای دانلود ویدیو توییتر آیفون
    • روی Allow Once یا Always Allow ضربه بزنید.
    • کیفیت ویدیوی مورد نظر را انتخاب کنید و تمام!
    • ویدیو از توییتر دانلود شده و در برنامه Photos آیفون شما ذخیره می‌شود.

برنامه دانلود ویدیو از توییتر

در بالا دو برنامه شخص ثالث برای دانلود ویدیوهای توییتر از آیفون و اندروید را معرفی کردیم. در کنار این اپ‌ها می‌توانید از اپ‌های زیر هم استفاده کنید:

برای دسکتاپ:

افزونه کروم:

برای آیفون:

  • AnySave
  • دانلود با فایل منیجرهایی مثل Documents
  • دریافت لینک دانلود ویدیو با فراخوانی بات SaveVideBot. (زیر توییت حاوی ویدیو، @ بزنید و SaveVideBot رو منشن کنید تا لینک دانلود را دریافت کنید.)

دانلود از توییتر با تلگرام

دانلود ویدئو توییتر به‌کمک بات‌های تلگرام بسیار سریع انجام می‌شود. شما پس از پیوستن به یکی از بات‌های دانلودکننده تلگرام، می‌توانید با فرستادن لینک توییت حاوی ویدئو آن را دانلود کنید.

بات‌های مناسب برای دانلود از توییتر:

پرسش‌ها و پاسخ‌های متداول

آیا برای دیدن ویدیوهای توییتر به توییتر نیاز دارید؟

درست است که توییتر به افراد اجازه می‌دهد که لینک‌ها و فیدها را با یک مرورگر مرور کنند و گفته می‌شود برای این کار به اپ توییتر یا حساب کاربری نیاز نیست؛ اما لینک‌ها فقط گاهی به درستی کار می‌کنند و اغلب یک پاپ‌آپ آزاردهنده ظاهر می‌شود که از شما می‌خواهد، برنامه را نصب کنید و یک حساب باز کنید.

آیا می‌شود فیلم‌های توییتر را در آیفون دانلود کرد؟‌

بله، همانطور که در این مقاله توضیح دادیم روش‌های متفاوتی برای دانلود ویدیوهای توییتر در آیفون وجود دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات