هدفون میان‌رده WH-ULT900N سونی با قابلیت‌های پریمیوم لو رفت

دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
هدفون WH-1000XM5 سونی
مشخصات هدفون دورگوشی میان‌رده‌ی جدید سونی با قابلیت‌های پریمیوم فاش شد.
تبلیغات

بنابر گزارش وین‌فیوچر، سونی در حال توسعه‌ی هدفون بی‌سیم جدیدی با طراحی دور‌گوشی (Over-Ear) است. این هدفون WH-ULT900N نامیده می‌شود و با وجود شباهت زیاد به هدفون WH-1000XM3، به‌عنوان محصولی میان‌رده با فناوری حذف نویز پیشرفته عرضه خواهد شد.

هدفون سونی مدل WH-ULT900N در رنگ سبز

هدفون سونی مدل WH-ULT900N به درایورهای ۴۰ میلی‌متری با آهنربای نئودیمیم مجهز خواهد بود که نوید صدای باکیفیت را می‌دهد. هدفون موردبحث با حالت‌های عملکردی متفاوتی عرضه می‌شود و باندهای فرکانسی ۲۰٬۰۰۰-۵ یا ۲۰٬۰۰۰-۲۰ هرتز را پوشش خواهد داد.

هدفون WH-ULT900N دارای باتری ۵۲۰ میلی‌آمپر‌ساعتی است که تا ۳۰ ساعت با قابلیت حذف نویز فعال (ANC) و اتصال بلوتوث، موسیقی پخش می‌کند و درصورت غیرفال‌سازی قابلیت حذف نویز فعال، تا ۵۰ ساعت زمان پخش ارائه می‌دهد.

هدفون سونی مدل WH-ULT900N در رنگ سفید
هدفون سونی مدل WH-ULT900N در رنگ مشکی

هدفون WH-ULT900N از بلوتوث ۵٫۲ بهره می‌برد که امکان اتصال هم‌زمان به چند دستگاه را فراهم می‌کند و از کدک‌های AAC و LDAC و SBC پشتیبانی می‌کند. هدفون جدید سونی از ویژگی‌هایی مانند Google Fast Pair و Clear Bass و کنترل صوتی از طریق گوگل اسیستنت، سیری و الکسا نیز بهره می‌برد.

هدفون WH-ULT900N حدود ۲۵۵ گرم وزن دارد و در رنگ‌های مشکی، سفید و سبز عرضه می‌شود. قیمت هدفون مورد بحث بین ۱۸۰ تا ۲۰۰ یورو گزارش شده است. هنوز اطلاعات دقیقی در مورد تاریخ و مناطق عرضه‌ی هدفون جدید سونی در دسترس نیست.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات