مشخصات هندزفری جدید سونی لو رفت؛ رقیب ایرپاد و گلکسی بادز؟

یک‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
مطالعه 1 دقیقه
هدفون سونی لینک‌بادز ایربادها / Sony Linkbuds earbods
مشخصات فنی و طراحی مدل جدید هدفون توگوشی سونی موسوم به لینک‌بادز ۲ فاش شد.
تبلیغات

سونی در‌ حال آماده‌شدن برای رونمایی مدل بعدی هدفون‌های توگوشی سری لینک‌بادز است و در فاصله‌ی باقی‌مانده تا رونمایی، واکمن‌بلاگ مشخصات احتمالی این ایرباد را منتشر کرد.

بنابر اطلاعات فاش‌شده، لینک‌بادز ۲ احتمالاً از فناوری حذف نویز فعال بهره می‌برد. با توجه به طراحی پشت‌باز ایرباد، سونی باید راهکاری نوآورانه برای ادغام ویژگی حذف نویز با این طراحی غیرمتعارف پیدا کرده باشد.

تصویر فاش شده از دو گوشی ایرباد لینک‌بادز ۲ سونی در رنگ مشکی
تصویر فاش‌شده از لینک‌بادز ۲

با توجه به تصویر فاش‌شده، هدفون سونی مدل لینک‌بادز ۲ همچنان ساختار جذاب پشت‌باز را مانند نسل قبلی حفظ کرده است و تنها شاهد اندکی تغییر در پین‌های شارژ و سوراخ‌های روی بدنه هستیم.

ایرباد لینک‌بادز ۲ سونی «تجربه‌ی صوتی عالی» و کیفیت صدایی برابر با ایرباد WF-1000XM5 ارائه خواهد داد و از تراشه‌ی مدیاتک MT2833 موجود در ایرباد WF-1000XM5 بهره خواهد برد.

هنوز جزئیات دقیق مربوط به عمر باتری لینک‌بادز ۲ در دست نیست. مدل فعلی سونی لینک‌ بادز با هر بار شارژ حدود پنج ساعت‌ونیم آهنگ پخش می‌کند.

لینک بادز ۲ سونی علاوه بر رنگ مشکی، احتمالاً در رنگ خاکستری روشن نیز عرضه خواهد شد. هنوز اطلاعاتی در مورد زمان عرضه و قیمت هدفون جدید سونی در دست نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات