سونی هدفون «بیرون‌گوشی» اسپرت رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
نمای خارجی هدفون بیرون‌گوشی سونی روی گوش یک زن
هدفون جدید سونی با ساختار بیرون‌گوشی اسپرت برای دوندگان و ورزشکاران رونمایی شد.
تبلیغات

سونی هدفون بی‌سیم جدید خود را با نام Float Run در هند رونمایی کرد. این هدفون که به‌‌طور خاص برای دوندگان و ورزشکاران طراحی شده است، با کنار گذاشتن طراحی سنتی و استفاده از سبک خارج از گوش یا «بیرون‌گوشی» رویکردی منحصربه‌فرد را در پیش گرفته است.

هدفون‌ها به‌طور کلی از نظر ساختار، در چند نوع دسته‌بندی می‌شوند. هدفون‌های In-Ear (توگوشی)، On-Ear (روگوشی)، Over-Ear (دورگوشی) و مدل Off-Ear یا بیرون‌گوشی که هدفون سونی از این طراحی بهره می‌برد.

با توجه به صفحه‌ی رسمی محصول، Float Run به‌عنوان یک هدفون بیرون‌گوشی، درست خارج از گوش، روی یک بند گردنی انعطاف‌پذیر قرار می‌گیرد. هدف از این طراحی، ارائه‌ی چندین مزیت به کاربران حرفه‌ای است؛ به‌طوری که می‌تواند این دستگاه را در لیست بهترین هدفون‌‌ های ورزشی قرار دهد.

هدفون بیرون‌گوشی سونی

هدفون بیرون‌گوشی، فشار و اصطکاک احتمالی روی گوش‌ها را از بین می‌برد و آن‌ها را برای دویدن طولانی راحت‌تر می‌کند. علاوه بر این، طراحی باز هدفون اجازه می‌دهد تا سروصدای محیط از آن عبور کند و به دوندگانی که می‌خواهند صدای ماشین‌ها یا قدم‌های نزدیک را بشنوند، اجازه می‌دهد تا آگاهی بهتری از محیط داشته باشند.

با وجود این طراحی نامتعارف، سونی ادعا می‌کند که درایورهای ۱۶ میلی‌متری Float Run صدایی طبیعی‌تر را بدون افت کیفیت صدا ارائه می‌کنند و آن را برای تمرین مناسب می‌سازند. این هدفون‌ با طراحی بیرون‌گوشی همچنین برخی نویزهای آزاردهنده مانند صدای قدم‌های شخص یا صدای تنفس او را خنثی می‌کند.

نمای بیرونی هدفون سونی مدل Float Run روی گوش چند زن و مرد

Float Run با وزن سبک تنها ۳۳ گرم، برای تمرین، راحت و مناسب است. عمر باتری این هدفون ۱۰ ساعت است. هدفون سونی با داشتن گواهی IPX4 و مقاومت در برابر آب و رطوبت، هنگام عرق‌کردن یا زیر باران نیز قابل‌استفاده است.

هدفون جدید سونی با پشتیبانی از کنترل‌های بصری لمسی، به شما امکان می‌دهد موسیقی و تماس‌های خود را بدون استفاده از گوشی‌تان مدیریت کنید. این دستگاه همچنین دارای یک میکروفون داخلی برای مکالمه است.

قیمت هدفون سونی در هند ۱۰,۹۹۰ روپیه (۱۳۲ دلار) است و در رنگ مشکی عرضه می‌شود. این محصول درحال حاضر از طریق فروشگاه آمازون و فروشگاه‌های سونی در هند در دسترس است.

مشخصات فنی سونی Float Run
هدفون بی سیم سونی Sony Float Runسونی Float Run
نام دیگرSony WI-OE610
نوع هدفونرو گوشی (On-Ear)
نوع آکوستیکپشت باز (Open-Back)
نوع اتصالبی سیم
قطر درایور16 میلی‌متر
نوع درایورداینامیک
نویز کنسلینگ فعال یا ANC
ندارد
میکروفون
دارد
حذف نویز میکروفون
ندارد
طریقه شارژاز طریق درگاه USB نوع C
نوع باتریلیتیوم یونی
شارژدهیحداکثر 10 ساعت حالت پخش صدا و مکالمه
زمان موردنیاز شارژ شدنحدودا 3 ساعت
میزان مصرف0.5 وات
کنترل‌کننده‌ی صدا و مکالمه
دارد
توضیحات کنترل‌کنندهدکمه‌ی مشترک برای پاور و فعال کردن بلوتوث، دکمه‌های مشترک برای تنظیم صدا و کنترل محتوای در حال پخش - روی بدنه
توضیحات بلوتوث5.0، باند 2.4 گیگاهرتز
برد10 متر
NFC
ندارد
کدک‌های پشتیبانی شدهA2DP AVRCP HFP HSP
پروفایل‌های پشتیبانی شدهAAC SBC
مقاومت در برابر آب و رطوبتIPX4‌ (مقاوم دربرابر پاشش آب)
پشتیبانی از محتوای Hi-Res
ندارد
نشانگر شارژ
دارد
وزن33 گرم
رنگسفید و مشکی
اقلام همراهکابل USB نوع C با طول 20 سانتی‌متر کیسه حمل دفترچه راهنما
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات