ایرباد ۸۰۰ هزار تومانی با ۳۱ ساعت پخش موسیقی رونمایی شد

شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
ایرباد باسئوس AirGo AS01
هدفون تمام‌بی‌سیم جدید باسئوس با طراحی پشت‌باز و قیمت مناسب رونمایی شد.
تبلیغات

برند باسئوس هدفون‌ جدید تمام‌بی‌سیم خود را با نام AirGo AS01 در چین رونمایی کرد. این هدفون توگوشی طراحی منحصر‌به‌فرد و ویژگی‌های جذابی دارد.

طبق بیانیه‌ی رسمی باسئوس، ایرباد جدید این برند طراحی پشت‌باز شبیه به ایرباد FreeClip هواوی دارد. طراحی پشت‌باز بدین‌معنی است که کاربران می‌توانند هم‌زمان با آگاهی از صدای محیط اطراف خود، از موسیقی لذت ببرند.

ایرباد AS01 مجهز به درایور پویای ۱۰ میلی‌متری است و از فناوری کاهش نویز و انتقال جهت صدا ازطریق میکروفون دوگانه پشتیبانی می‌کند.

هدفون باسئوس از بلوتوث ۵٫۳ پشتیبانی می‌کند و وزن هر هدفون، تنها ۴٫۶ گرم است. این هدفون با یک‌ بار شارژ کامل، به‌مدت ۶ ساعت شارژدهی و با کیس شارژ، تا ۳۱ ساعت پخش موسیقی را فراهم می‌کند.

ایرباد باسئوس AirGo AS01
ایرباد باسئوس AirGo AS01

کیس شارژ AirGo AS01 از درگاه USB تایپ سی برای شارژ بهره می‌برد. این هدفون با استفاده از مواد TPU (پلی اورتان ترموپلاستیک) ساخته شده‌ است.

قیمت هدفون بی‌سیم باسئوس ۱۲۹ یوان (حدود ۱۸ دلار) است؛ اما می‌توان موقتاً آن را با قیمت ۱۰۷ یوان (حدود ۱۵ دلار) تهیه کرد.

هدفون بی‌سیم AirGo AS01 باسئوس جایگزین ارزان‌تری برای ایرباد جدید FreeClip هواوی است. طراحی و عملکرد این مدل ازنظر طراحی بسیار شبیه به هدفون هواوی است. FreeClip با قیمت بیش از ۲۰۰ دلار فروخته می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات