ایرباد جدید MIVI تا ۴۵ ساعت موسیقی پخش می‌کند

سه‌شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
ایرباد MIVI Duopods A450 رنگ سفید و سبز در پس زمینه مشکی
ایرباد MIVI Duopods A450 با درایورهای ۱۳ میلی‌متری و زمان پخش ۴۵ ساعته رونمایی شد.
تبلیغات

MIVI، شرکت هندی فعال در حوزه‌ی فناوری‌های صوتی، قرار است در آینده‌ی نزدیک جدیدترین ایرباد خود را با نام MIVI Duopods A450 عرضه کند. در حالی که تاریخ دقیق عرضه مشخص نیست، جزئیات آن در سایت آمازون قابل مشاهده است.

ایرباد MIVI Duopods A450 با درایورهای ۱۳ میلی‌متری خود متمایز است و بیس قوی را نوید می‌دهد. این ایرباد همراه با کیس خود دارای ۴۵ ساعت زمان پخش است و هر بار به تنهایی ۸٫۵ ساعت پخش موسیقی را ارائه می‌دهد. شارژ از طریق کابل USB Type-C انجام می‌گیرد. یک شارژ کوتاه ۱۰ دقیقه‌ای امکان ۵۰۰ دقیقه پخش را فراهم می‌کند.

ایرباد MIVI Duopods A450 رنگ مشکی و آبی در کنار کیس ایرباد

این ایرباد از کیفیت تماس HD بهره می‌برد که توسط AI ENC (حذف نویز محیطی مبتنی‌بر هوش مصنوعی) بهبود پیدا کرده است. نویز پس‌زمینه به‌طور مؤثری حذف می‌شود و همچنین این ایرباد سیستم دستیار صوتی (Voice Assistance) دارد.

هدفون جدید MIVI دارای طراحی زیبای دو رنگ است و در رنگ‌های مشکی-آبی و سفید-سبز روانه‌ی بازار می‌شود. اتصال بلوتوث ۵٫۳، اتصال پایدار و کارآمد آن را تضمین می‌کند.

درحالی‌که هنوز جزئیات را فاش نکرده است، انتظار می‌رود قیمت هدفون در زمان عرضه ۸۹۹ روپیه (۱۱ دلار) باشد.

برند MIVI ایربادهایی با عمر باتری بالا دارد که از بین آن‌ها می‌توانیم به DuoPods A750 اشاره کنیم که ماه گذشته عرضه شد. این هدفون‌ استریوی تمام‌بی‌سیم با قیمت مناسب و درایور ۱۳ میلی‌متری و عمر باتری ۵۵ ساعته عرضه شد.

همچنین ایرباد گیمینگ MIVI Commando Z7 دارای حالت تأخیر‌ کم ۳۵ میلی‌ثانیه‌ای، عمر باتری ۵۰ ساعته و RGB زیبا برای گیمرها است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات