هدفون‌‌های جدید QuietComfort Ultra بوز با صدای فراگیر معرفی شدند

جمعه ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
هدفون های بوز QuietComfort Ultra و ایرباد QuietComfort Ultra
بوز هدفون‌ها و ایرباد جدید سری QuietComfort اولترا خود را با حذف نویز بهبودیافته و پشتیبانی از فناوری Immersive Audio معرفی کرد.
تبلیغات

بوز (Bose) رسماً از هدفون‌های جدید سری QuietComfort خود رونمایی کرد. این محصولات شامل QuietComfort Ultra Headphones, QuietComfort Ultra Earbuds و QuietComfort Headphones می‌شوند. یکی از ویژگی‌های جدید این هدفون‌ها Immersive Audio است که بدون نیاز به محتوای اختصاصی، صداها را به‌طور فراگیر پخش می‌کند.

هدفون Bose QuietComfort Ultra

QuietComfort Ultra به‌عنوان پرچم‌دار جدید بوز و جایگزین هدفون‌ بوز ۷۰۰ این شرکت شناخته می‌شوند. این هدفون‌ها از سیستم حذف نویز فعال (ANC) درست مثل بوز ۷۰۰ بهره می‌برند و اکنون چند امکان جدید نیز ارائه می‌دهند.

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های هدفون‌ QuietComfort Ultra بوز، Immersive Audio است. این قابلیت از واحد اندازه‌گیری اینرسی داخلی (IMU) و نرم‌افزار پردازش سیگنال دیجیتالی اختصاصی بوز برای ایجاد صحنه‌ی صوتی مجازیِ فراگیر بهره می‌برد که شنونده را احاطه می‌کند. کاربران می‌توانند بین دوحالت ثابت (Still) و حرکت (Move) یکی را انتخاب کنند. حالت Still برای زمانی که درحالت نشسته یا ایستاده هستید طراحی شده درحالی‌که Move از ردیابی سر برای حفظ تعادل درمقابل حرکت شما بهره می‌برد.

هدفون Bose QuietComfort Ultra
هدفون Bose QuietComfort Ultra

یکی دیگر از ویژگی‌های جدید در هدفون QuietComfort Ultra، بهبود کیفیت تماس‌های صوتی است. بوز می‌گوید پردازش سیگنال جدید، تراشه و فناوری میکروفون پیشرفته‌ی این شرکت می‌تواند صدای شما را از هر زاویه‌ای و حتی در محیط‌های پرسروصدا دریافت کند.

هدفون QuietComfort Ultra همچنین از طراحی جدیدی بهره می‌برد که باعث می‌شود از سایر محصولات این شرکت متمایز باشد. هدبند این هدفون اکنون از فلز ساخته شده و درز و شکاف بین قطعات آن به حداقل میزان ممکن کاهش یافته است. دکمه‌های کنترل صدا نیز از این هدفون حذف شده و به‌جای آن از کنترل لمسی خازنی بهره می‌برد.

ایرباد Bose QuietComfort Ultra

هدفون جدید QuietComfort Ultra Earbuds بوز جایگزین Bose QuietComfort Earbuds II شده و از طراحی جدید با رگه‌ای از فلز نقره‌ای بهره می‌برد که روی ساقه‌های آن قرار دارد. علاوه‌بر این نوارهای پایدار اصلاح‌شده‌ی این محصول به راحتیِ استفاده و قرارگیری در گوش کمک می‌کند.

ایرباد Bose QuietComfort Ultra

هدفون QuietComfort Ultra Earbuds از ترکیب میکروفون پویا و فیلترهای تطبیقی برای بهبود کیفیت تماس در محیط‌های پرسروصدا استفاده می‌کند. میکروفون‌های هر هدفون با یکدیگر کار می‌کنند تا مشخص شود کدام آن‌ها کم‌ترین صدای باد را دریافت می‌کند و سپس بهترین فیلتر نویز برای کاهش سطح صدای مزاحم پس‌زمینه انتخاب خواهد شد.

ایرپاد QuietComfort Ultra بوز با هربار شارژ تا ۶ ساعت و با فعال بودن قابلیت Immersive Audio تا ۴ ساعت کار می‌کند. کاور جدید شارژ بی‌سیم اختیاریِ این محصول نیز با برچسب ۴۹ دلاری عرضه می‌شود که به‌راحتی روی کیس شارژ اصلی قرار می‌گیرد و بدین‌ترتیب می‌توان با پدهای بی‌سیم آن را شارژ کرد.

هدفون Bose QuietComfort

هدفون بوز QuietComfort

بوز علاوه‌بر سری QuietComfort Ultra، نسخه‌ی جدیدی از هدفون QuietComfort را معرفی کرده است. این محصول دراصل QuietComfort 45 است که امکاناتی مثل افزایش کیفیت تماس و اتصال چند نقطه‌ای بلوتوثی را ارائه می‌دهد. این هدفون در رنگ مشکی، سفید و سبز دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

قیمت و تاریخ عرضه

پیش سفارش هر سه محصول جدید بوز اکنون در سایت رسمی این شرکت آغاز شده است. قیمت هدفون بوز QuietComfort Ultra و ایرپاد بوز QuietComfort Ultra به‌ترتیب ۴۲۹ و ۲۹۹ دلار خواهد بود و فروش آن‌ها از اوایل اکتبر آغاز خاوهد شد. قیمت هدفون QuietComfort جدید این شرکت نیز ۳۴۹ دلار خواهد بود و از ۲۱ سپتامبر روانه‌ی بازار می‌شود.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات