هدفون بی‌سیم JBL Soundgear با بند گردنی جداشونده معرفی شد

جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
هدفون JBL Soundgear
هدفون TWS جدید JBL از بند گردنی جداشونده و طراحی باز بهره می‌برد و بدین‌ترتیب کاربر می‌تواند صدای محیط اطراف را هم بشنود.
تبلیغات

هدفون بی‌سیم JBL Soundgear Sense معرفی شد. این محصول از طراحی باز و بند گردنی جداشونده بهره می‌برد و درکنار محصولات صوتی دیگر JBL در رویداد IFA ۲۰۲۳ برلین رونمایی شده است.

هدفون JBL Soundgear Sense طوری طراحی شده که به کاربر اجازه می‌دهد صدای محیط را کنترل کند. شما می‌توانید هنگام لذت بردن از موسیقی، صدای محیط اطراف را هم بشنوید. این شرکت همچنین از اسپیکر جدیدی رونمایی کرده که از دستیار صوتی آلکسا و گوگل به‌طور هم‌زمان پشتیبانی می‌کند.

Soundgear Sense از قلاب گوش بهره می‌برد و براساس اعلام JBL با گواهی IP54 عرضه می‌شود و این یعنی دربرابر تعریق مقاوم است. بند گردنی قابل جداشدن این محصول به شما اجازه می‌دهد به‌عنوان هدفون TWS یا هدفون گردنی بی‌سیم از آن‌ استفاده کنید. بند گردنی هنگام انجام تمرینات ورزشی بسیار کاربردی خواهد بود زیرا امکان افتادن هدفون‌ها از گوش هنگام ورزش کردن را از بین می‌برد.

هدفون بی سیم JBL Soundgear
هدفون بی سیم JBL Soundgear

طراحی باز Soundgear Sense ارتباط مؤثر با دنیای بیرون را فراهم می‌سازد. درواقع JBL این محصول را برای رقابت مستقیم با LinkBuds سونی معرفی کرده است.

JBL Soundgear Sense از قابلیت حذف‌نویز بهره نمی‌برد اما به چهار میکروفون مجهز شده تا کیفیت صدا هنگام برقرای تماس‌های تلفنی افزایش یابد. این هدفون با هربار شارژ تا ۶ ساعت دوام می‌آورد و کیس شارژ آن نیز ۱۸ ساعت به این زمان اضافه می‌کند. هدفون JBL در رنگ مشکی و سفید عرضه می‌شود و از اتصال هم‌زمان به چند دستگاه پشتیبانی می‌کند.

بلندگوهای هوشمند جدید JBL Authentics و بلندگوی PartyBox Ultimate در ایالات‌متحده و اروپا دردسترس خواهند بود درحالی‌که Soundgear Sense سال ۲۰۲۴ وارد بازار آمریکا خواهد شد. قیمت هدفون جدید JBL در اروپا ۱۶۲ دلار خواهد بود.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات