هدفون های گلکسی بادز پرو سامسونگ درون جعبه

محبوب‌ترین هدفون‌های سال ۱۴۰۱ در بخش محصولات زومیت

شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
مطالعه 9 دقیقه
هدفون‌ بی‌سیم تبدیل به یکی از محصولات مهمی شده‌ که همراه با گوشی یا لپ‌تاپ استفاده می‌شود؛ اما محبوب‌ترین هدفون‌های بخش محصولات زومیت کدام‌اند؟
تبلیغات

سال ۱۴۰۱ با تمام فرازونشیب‌ها و نوسان قیمت‌ها رو به پایان است و در این مقاله قصد داریم نگاهی اجمالی به آمار بازدیدهای انواع هدفون‌ها در محصولات زومیت داشته باشیم.

آمار بازدیدهای بخش محصولات زومیت می‌تواند تصویری از رفتار بازار در خرید یا حداقل اهداف خرید کاربران ارائه دهد. در این مقاله به محبوب‌ترین هدفون‌های سال ۱۴۰۱ در بخش محصولات از نظر بازدید و تعداد کلیک زومیت خواهیم پرداخت.

رتبه ۸

وان مور ComfoBuds Pro برای تعداد بازدید

بهترین هدفون بی‌سیم | وان مور ComfoBuds Pro رنگ مشکی

هدفون وان مور ComfoBuds Pro با قیمتی حدود ۲ میلیون (در زمان نگارش مقاله) یکی از هدفون‌های بی‌سیم اقتصادی مناسب به‌شمار می‌رود که با اقبال خوبی مواجه شده و توانسته است در بین پربازدیدترین هدفون‌های بخش محصولات زومیت قرار بگیرد.

البته واژه «اقتصادی» اکنون درباره قیمت دلاری آن صدق می‌کند، زیرا در بازار ایران در حال حاضر نمی‌توان اختصاص بودجه ۲ میلیونی برای خرید هدفون را اقتصادی تلقی کرد. ناگفته نماند که در آغاز سال ۱۴۰۱ قیمت این هدفون زیر یک میلیون تومان بوده است.

از مشخصات این هدفون می‌توان به درایورهای بزرگ و داینامیک ۱۳٫۴ میلی‌متری آن اشاره کرد که باعث تولید صدایی رسا و باکیفیت خواهند شد. شرکت وان مور این هدفون را در همکاری با لوکا بیگناردی، مهندس صدا و برنده جایزه گرمی، ساخته است تا کیفیت صدای خروجی نهایت شفافیت و دقت را ارائه کند.

میزان شارژدهی این هدفون بی‌سیم به ۶ ساعت با هربار شارژ خواهد رسید. از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به گواهی ضدآب IPX4، ارائه‌ی حالت Pass-Through برای شنیدن صدای محیط و حسگر تشخیص وضعیت هدفون در زمان قرار داشتن روی گوش اشاره داشت.

اپل ایرپاد ۳ برای تعداد کلیک

بهترین هدفون بی‌سیم | اپل ایرپادز 3 سفید

اپل ایرپاد ۳ در مقایسه‌ با ایرپاد نسل دوم دارای گواهی IPX4 است و به‌طور کلی قابلیت‌های مشابه زیادی با ایرپاد پرو محبوب به‌اشتراک می‌گذارد.

بررسی ایرپاد 3 اپل [با بررسی ویدیویی]
مطالعه '17

با‌این‌حال، چند ویژگی کلیدی رده پرچمدار مانند ANC و حالت Transparency را کم دارد. از سویی دیگر، اپل ایرپاد ۳ در بین دیگر مدل‌های ایرپاد کاملاً بی‌سیم اپل، بیشترین میزان شارژدهی را با ۶ ساعت بدون کیس شارژ ارائه می‌کند که در نوع خود بی‌نظیر است.

رتبه ۷

هایلو GT7 برای تعداد بازدید

هندزفری هایلو GT7

برند هایلو یکی از برندهای چینی زیرمجموعه شیائومی است که در حال حاضر با توجه به قیمت‌ها در بازار ایران جایگاه خوبی پیدا کرده است.

هدفون تو گوشی GT7 هایلو با قابلیت تأخیر پایین صدا و فناوری DNN به‌منظور حذف نویز در زمان مکالمه و مجهز به بلوتوث ۵٫۲ عرضه شده است؛ اما براساس رده قیمتی ارائه‌شده، دور از انتظار نیست که بدون ANC باشد. شارژدهی این هندزفری کاملاً بی‌سیم به ۵ ساعت می‌رسد که به‌همراه محفظه شارژ تا ۲۰ ساعت نیز می‌تواند افزایش یابد.

سامسونگ گلکسی بادز لایو برای تعداد کلیک

هدفون بی سیم سامسونگ گلکسی بادز لایو به همراه کیس

سامسونگ گلکسی بادز لایو با اینکه محصول جدیدی به‌حساب نمی‌آید؛ اما همچنان مورد توجه مصرف‌کنندگان قرار دارد. لوبیای سحرآمیز سامسونگ مجهز به فناوری حذف نویز فعال پیشرفته‌ای است که می‌تواند صداهای با فرکانس کم ازجمله صدای کابین هواپیما یا صدای قطار را حذف کند.

گلکسی بادز لایو دربرابر گلکسی بادز و گلکسی بادز پلاس
گلکسی بادز لایو دربرابر گلکسی بادز و گلکسی بادز پلاس
مطالعه '5

البته روشن بودن این قابلیت می‌تواند روی شارژدهی هدفون‌های گلکسی بادز لایو اثر مستقیم داشته باشد. به‌طور کلی در حالت‌های مختلف می‌توانیم انتظار شارژدهی در بازه‌ی ۴٫۵ تا ۲۹ ساعت را از این هندزفری تمام بی‌سیم داشته باشیم. از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به امکان استفاده ۶۰ دقیقه‌ای با ۵ دقیقه شارژ اشاره کرد.

رتبه ۶

الف) اپل ایرپاد ۲ برای تعداد بازدید

اپل ایرپاد ۲

اپل ایرپاد نسل دوم در سال ۲۰۱۹ معرفی شد و همچنان در فهرست پربازدیدترین محصولات زومیت قرار گرفته است. علت این امر را می‌توان در افزایش قیمت در بازار ایران و البته عملکرد فوق‌العاده این محصول جویا شد.

قابلیت ANC و میکروفون دوگانه و شارژدهی حداکثر ۵ ساعتی برای پخش صدا با امکان افزایش تا ۲۴ ساعت با کمک کیس شارژ از ویژگی‌هایی است که این هندزفری تمام بی‌سیم ارائه می‌کند.

ب) اپل ایرپاد پرو ۲ برای تعداد کلیک

اپل ایرپاد پرو ۲

اپل در زمان معرفی ایرپاد پرو ۲ در رویداد Far Out به‌همراه معرفی آیفون ۱۴ گفت ایرپاد پرو محبوب‌ترین هدفون تمام بی‌سیم جهان است؛ بنابراین، خود را موظف دانسته که تمرکز ویژه‌ای روی طراحی نسل دوم این محصول موفق داشته باشد.

تراشه H2 جدید به‌کار رفته در این محصول موجب بهبود حدود دوبرابری فناوری حذف نویز فعال آن شده و کیفیت صدای آن نیز بهتر شده است. این هندزفری تمام بی‌سیم اپل تا ۶ ساعت شارژدهی دارد که می‌توان با کمک کیس شارژ آن را به ۳۰ ساعت رساند.

رتبه ۵

T13 کیو سی وان برای تعداد بازدید

ایرباد بی سیم کیو سی وای QCY T13

هندزفری تمام بی‌سیم T13، محصول یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شیائومی با نام QCY است و توانسته عملکرد خوبی از خود نشان دهد و طبق آمار بازدیدهای زومیت جایگاه پنجم را بین کاربران در بازار ایران به‌دست آورد.

این هندزفری با کنترل لمسی، اپلیکیشن ویژه برای پلتفرم‌های اندروید و iOS و شارژدهی عالی ۸ ساعتی که با کمک کیس شارژ تا ۳۰ ساعت افزایش می‌یابد، دردسترس قرار دارد. علاوه‌براین، طراحی یکپارچه آن موفق به دریافت استاندارد IPX4 نیز شده است.

رتبه ۴

هایلو W1 برای تعداد بازدید و تعداد کلیک

بهترین هندزفری بی‌سیم | هایلو W1 رنگ سفید

هندزفری هایلو W1 به‌عنوان یکی از بهترین هندزفری‌های تمام بی‌سیم این شرکت شناخته می‌شود که در رده قیمتی خود یکه‌تازی می‌کند. نکته جالب درباره آمار بخش محصولات زومیت این است که این محصول طبق پارامترهای تعداد بازدید و کلیک در یک رتبه قرار می‌گیرد.

این هندزفری به بلوتوث ۵٫۲ مجهز است و از کدک‌های aptX و ACC پشتیبانی می‌کند. دریافت استاندارد IPX4 نیز حکایت از طراحی یکپارچه و حساب‌شده‌ی آن دارد.

با‌این‌حال، تنها ایرادی که می‌توان به طراحی وارد کرد ابعاد کمی بزرگ هر گوشی هدفون است. البته، خوشبختانه سری سیلیکونی سایز کوچک نیز همراه محصول ارائه می‌شود.

رتبه ۳

گلکسی بادز ۲ پرو برای تعداد بازدید

هدفون گلکسی بادز ۲ پرو در کیس

گلکسی بادز ۲ پرو یکی از محصولاتی بود که در رویداد آنپکد ۲۰۲۲ میلادی (تابستان ۱۴۰۱ خورشدی) معرفی شد. طبق بررسی گلکسی بادز ۲ پرو توسط زومیت مشخص شد این هندزفری می‌تواند گزینه‌ای عالی برای افرادی باشد که به اکوسیستم سامسونگ پایبند هستند و البته کسانی که فناوری ANC فوق‌العاده‌ای می‌خواهند.

بررسی گلکسی بادز ۲ پرو سامسونگ [با بررسی ویدیویی]
مطالعه '14

شارژدهی این هندزفری نسبت‌ به نسل قبلی تغییری زیادی نداشته است و در بازه‌ی ۳٫۵ ساعت تا ۸ ساعت قرار می‌گیرد که همراه با کیس شارژ می‌توان این محدوده را بین ۱۴ تا ۲۹ ساعت تغییر داد. از سایر قابلیت‌های آن می‌توان به طراحی فوق‌العاده یکپارچه و دریافت استاندارد IPX7 اشاره کرد.

رتبه ۲

سامسونگ گلکسی بادز پرو برای تعداد بازدید و کلیک

هدفون های گلکسی بادز پرو سامسونگ درون جعبه

هندزفری تمام بی‌سیم سامسونگ گلکسی بادز پرو یکی از قدم‌های مهم سامسونگ برای تکامل اکوسیستم خود به‌ حساب می‌آید. برای بهره‌مندی از نهایت قابلیت‌های این هدفون بهتر است آن را همراه با گوشی سامسونگ به‌ کار بگیرید؛ البته، این هندزفری با گوشی آیفون نیز سازگاری دارد ولی تجربه‌ی کاربری آن در اکوسیستم سامسونگ متفاوت خواهد بود.

بررسی گلکسی بادز پرو سامسونگ [با بررسی ویدئویی]
مطالعه '13

از قابلیت مهم این هندزفری می‌توان به ANC، امکان شارژ بی‌سیم، استاندارد IPX7 و شارژدهی در بازه‌ی ۴٫۵ تا ۲۸ ساعت در حالت‌های مختلف اشاره داشت. بهره‌مندی از ویژگی صدای ۳۶۰ درجه و برخی امکانات دیگر این هندزفری فقط در زمان استفاده از گوشی‌های گلکسی دردسترس قرار می‌گیرد.

رتبه ۱

الف) اپل ایرپاد پرو برای تعداد بازدید

بهترین هدفون بی سیم - اپل ایرپادز پرو

اگر هدفون ایرپاد مکس اپل را کنار بگذاریم، ایرپاد پرو می‌تواند با قدرت جایگاه بهترین هدفون تمام بی‌سیم را تصاحب کند. بدون شک در اکوسیستم اپل و برای گوشی‌های آیفون بدون شک هیچ انتخابی بهتر از ایرپاد پرو وجود نخواهد داشت.

تمرکز اپل در فناوری حذف نویز فعال در این هندزفری آن را تبدیل به یکی از بهترین‌ها کرده است؛ علاوه‌بر این، کیفیت پخش موسیقی در دستگاه‌های اپل نیز سال‌ها است که زبان‌زد بوده و با توجه به استانداردی که با آیتونز در دنیای موسیقی بنا کرده بی‌جهت نیست که این هندزفری بتواند کیفیتی عالی ارائه کند.

جعبه گشایی و بررسی ایرپاد پرو اپل
جعبه گشایی و بررسی ایرپاد پرو اپل
مطالعه '12

میزان شارژدهی اپل ایرپاد پرو بین ۳٫۵ تا ۲۴ ساعت در حالت‌های مختلف قرار می‌گیرد و گواهی IPX4 نیز دریافت کرده است تا آن را در برابر پاشش آب مقاوم کند.

ب) سامسونگ گلکسی بادز ۲ برای تعداد کلیک

گلکسی بادز ۲ سامسونگ

هدفون گلکسی بادز ۲ سامسونگ با طراحی جمع‌وجوری که دارد بیشتر به افرادی توصیه می‌شود که گوش‌های کوچکی دارند و در استفاده از گلکسی بادز پرو آنطور که باید راحت نیستند.

سامسونگ تمام تلاش خود را به‌ کار گرفته است تا این هندزفری کاملاً بی‌سیم چیزی کم نداشته باشد؛ اما با این‌ همه، همچنان قابلیت‌هایی ازجمله صدای ۳۶۰ درجه دالبی اتموس و گواهی ضدآب قدرتمند را برخلاف مدل پرو، ارائه نمی‌کند.

بررسی گلکسی بادز 2 سامسونگ [با بررسی ویدیویی]
بررسی گلکسی بادز 2 سامسونگ [با بررسی ویدیویی]
مطالعه '17

البته، خوشبختانه بخش اعظمی از امکانات اصلی و پرکاربرد بادز پرو، در گلکسی بادز 2 فراهم شده است. این ویژگی‌ها شامل ارائه‌ی حالت‌های قابل تنظیم ANC و Ambient و به‌علاوه کیفیت بسیار بالای پخش موسیقی می‌شود.

جمع‌بندی

طبق آمار بازدید و کلیک‌های پخش محصولات زومیت به‌نظر می‌رسد بتوان استنباط کرد که بازار رغبت و البته بودجه‌ای برای خرید محصولات جدیدتر ندارد و بیشتر سرگرم ارزیابی محصولات چند سال گذشته است.

البته از سویی دیگر، شاید با در نظر نگرفتن افزایش قیمت‌ها بتوان ادعا کرد که محصولات سال‌های گذشته آنچنان خوب ظاهر شده‌اند که کاربران دلیلی برای خریداری نمونه‌های جدیدتر نمی‌بینند.

دیدگاه شما کاربران زومیت در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات