هدفون سونی WH-1000XM5 احتمالاً با عمر باتری ۳۰ ساعته و پشتیبانی از دستیارهای صوتی معرفی خواهد شد

شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
تصاویر جدیدی از بسته‌بندی هدفون پرچم‌دار سونی WH-1000XM5 منتشر شده است که به برخی از قابلیت‌های این محصول ازجمله عمر باتری آن اشاره دارد.
تبلیغات

تصاویری از بسته‌بندی نهایی هدفون پرچم‌دار آینده‌ی سونی موسوم به WH-1000XM5 در ردیت منتشر شده که نشان می‌دهد این محصول جانشینی عالی برای WH-1000XM4 خواهد بود. این تصاویر برخی شایعاتی که قبلاً درمورد هدفون مورد بحث منتشر شده بود، تأیید می‌کند. پیش از این در گزارش‌ها اشاره شده بود مدل جدید هدفون پرچم‌دار سونی از هدبند باریک‌تر و کانکتور بازطراحی‌شده بهره خواهد برد.

بسته بندی هدفون سونی wh-1000xm5

TheVerge می‌نویسد تصاویر جدید هدفون سونی WH-1000XM5 گزارش قبلی TechnikNews را درمورد این محصول زیر سؤال می‌برد؛ گزارشی که ادعا می‌کرد این هدفون درصورت استفاده از قابلیت حذف‌نویز فعال (ANC) عمر باتری بهتری نسبت به نسل قبلی آن ارائه خواهد داد. با توجه به اطلاعات درج‌شده روی بسته‌بندی این محصول، عمر باتری آن ۳۰ ساعت است، درحالی‌که قبلاً گزارش شده بود عمر باتری این هدفون ۴۰ ساعت خواهد بود. در مقام مقایسه باید اشاره کنیم عمرباتری مدل XM4 کنونی سونی نیز ۳۰ ساعت است.

بسته بندی هدفون سونی wh-1000xm5

وبلاگ Walkman اعلام کرده است عمر باتری WH-1000XM5 می‌تواند در حالت استفاده از کدک‌های صوتی کم‌مصرف‌تر مثل AAC به‌جای LDAC همچنان به ۳۰ ساعت برسد. به‌عنوان مرجع، عمر باتری XM4 هنگام گوشی دادن به موسیقی با کدک SBC و با خاموش بودن بیشتر قابلیت‌های آن ازجمله ANC به ۳۸ ساعت افزایش می‌یابد.

از دیگر قابلیت‌های WH-1000XM5 سونی که روی بسته‌بندی آن درج شده است می‌توان به پشتیبانی از فرمت Reality Audio 360 و پشتیبانی از دستیارهای صوتی اشاره کرد.

بسته بندی هدفون سونی wh-1000xm5

درحال‌حاضر مشخص نیست این هدفون چه زمانی به‌طور رسمی معرفی خواهد شد و علاوه‌براین جزئیاتی درمورد قیمت آن دردسترس نیست. در مقام مقایسه WH-1000XM4 سونی در اوت ۲۰۲۰ با قیمت ۳۴۹٫۹۹ دلار عرضه شد. وب‌سایت MacRumors خاطرنشان می‌کند محرمانه بودن پرونده‌ی این هدفون‌ها در FCC در تاریخ هشتم اوت پایان خواهد یافت، اما با توجه فاش شدن بسته‌بندی نهایی هدفون مورد اشاره، انتظار می‌رود خیلی زود شاهد معرفی این محصول باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات