تصاویر فاش‌شده نسل بعدی LinkBuds از طراحی ساده ایرباد آینده سونی پرده برداشت

شنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
تصاویر فاش‌شده‌ی WF-LSN900 نشان می‌دهد ظاهر مدل جدید لینک بادز برخلاف طراحی غیرمرسوم نسل پیشین، از WF-1000XM4 الهام گرفته شده است.
تبلیغات

تنها چند ماه از عمر لینک‌بادز سونی می‌گذرد؛ اما این مسئله نمی‌تواند از فاش‌شدن اطلاعات مدل بعدی آن جلوگیری کند. ایده‌ی کلی طراحی غیرمرسوم ایرباد خاص سونی این بود که بتوان همیشه با دنیای اطراف ارتباط داشت؛ حتی اگر در حال گوش‌دادن به موسیقی محبوبمان باشیم.

در اولین مدل لینک بادز، حفره‌ای در هدفون تعبیه شده بود که باعث می‌شد صدای محیط اطراف را بشنوید و اسپیکری دایره‌ای نیز در اطراف حفره وجود داشت تا صدا را از گوشی هوشمند به گوش شما برساند. حال اطلاعات جدیدی از نسل بعدی این محصول فاش شده است.

Notebookcheck با استناد به توییت کاربری با آی‌دی (@_snoopytech_) می‌گوید لینک‌ بادز بعدی سونی ظاهری نسبتاً معمولی خواهد داشت. درواقع، گویی طراحی LinkBuds S WF-LSN900 از WF-1000XM4 الهام گرفته شده است و اکنون دیگر از حفره‌ی مدل اول خبری نیست. علاوه‌بر‌این، لینک بادز S سری سیلیکونی دارد که در دو رنگ مشابه WF-1000XM4 دردسترس خواهد بود.

گوشی های لینک بادز WF-LSN900 به رنگ کرم
لینک بادز WF-LSN900 در کیس شارژ
کیس شارژ کرم لینک بادز WF-LSN900
لینک بادز WF-LSN900 در کیس شارژ
ایربادهای کرم رنگ لینک بادز WF-LSN900

گفته می‌شود سونی حسگری را در ایرباد جدید خود تعبیه کرده است که تشخیص می‌دهد آیا کاربر در حال استفاده از آن است یا خیر. احتمالاً از حسگر مذکور برای کنترل پخش استفاده می‌شود. گفتنی است که نبود دکمه‌های فیزیکی نشان می‌دهد LinkBuds S از کنترل‌های حرکتی نیز پشتیبانی می‌کند.

@_snoopytech_ اضافه می‌کند با ایرباد مذکور می‌توان به‌طور یکپارچه میان حالتی که صدای محیطی را به گوش کاربر می‌رساند و حالت حذف نویز پیشرفته جابه‌جا شد. WF-1000XM4 نیز از این قابلیت پشتیبانی می‌کند.

گوشی های لینک بادز WF-LSN900 به رنگ مشکی
لینک بادز WF-LSN900 در کیس شارژ
کیس شارژ مشکی لینک بادز WF-LSN900
لینک بادز WF-LSN900 در کیس شارژ
ایربادهای مشکی لینک بادز WF-LSN900

جزئیات مربوط به قیمت و دسترسی هنوز فاش نشده است. بااین‌حال، انتظار داریم سونی LinkBuds S جدید خود را به‌طور درخورتوجهی ارزان‌تر از WF-1000XM4 بفروشد؛ زیرا WF-LSN900 محصولی پرچم‌دار نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات