هدفون سونی WH-1000XM5 به حذف نویز قوی و عمر باتری ۴۰ ساعته مجهز خواهد بود

شنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر و اطلاعات جدید فاش‌شده از هدفون سونی WH-1000XM5 نشان می‌دهد این محصول احتمالاً با عمر باتری ۴۰ ساعته و سیستم حذف نویز تطبیقی (ANC) بهبودیافته معرفی خواهد شد.
تبلیغات

وب‌سایت TechnikNews رندرهای رسمی هدفون بعدی سونی موسوم به WH-1000XM5 را در کنار برخی مشخصات احتمالی این محصول منتشر کرد.

رندر هدفون سونی WH-1000XM5

همان‌طور که GSMArena اشاره می‌کند، با توجه به رندرهای منتشرشده از WH-1000XM5 سونی، تغییرات کوچک اما درخورتوجهی در طراحی این هدفون نسبت به مدل قبلی این محصول اعمال شده است. ظاهر هدفون‌های آینده سونی، بهتر از نسل قبل این محصول به‌نظر می‌رسد و از ایرپدهای بزرگ‌تر و هدبند بهتر بهره می‌برد. لولای نگه‌دارنده‌ی ایرپدها نیز در این مدل جدید اصلاح شده است. این تغییرات در نگاه اول احتمالاً به‌راحتی بیشتر کاربر هنگام استفاده از این هدفون‌ها کمک خواهد کرد.

رندر هدفون سونی WH-1000XM5

دکمه‌ی پاور WH-1000XM5 احتمالاً با یک سوئیچ کشویی جایگزین شده، درحالی‌که یک دکمه‌ی NC/Ambient نیز به‌جای دکمه‌ی سفارشی قرار گرفته است.

گفته شده است هدفون جدید WH-1000XM5 سونی با هر بار شارژ و در صورت فعال بودن قابلیت ANC، تا ۴۰ ساعت پخش بدون وقفه‌ی موسیقی دوام خواهد آورد. در مقام مقایسه باید اشاره کنیم مدل XM4 با هر بار شارژ و در شرایط مشابه ۳۰ ساعت پخش مداوم موسیقی ارائه می‌دهد.

رندر هدفون سونی WH-1000XM5

علاو‌ه‌براین، ظاهراً مدت‌زمان موردنیاز برای شارژ WH-1000XM5 نیز نسبت به قبل افزایش یافته و برای شارژ کامل این هدفون‌ها ۳٫۵ ساعت زمان لازم است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات