هدفون بی‌سیم سنهایزر Momentum True Wireless 3 با عمرباتری هفت ساعت و حذف نویز فعال معرفی شد

سه‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
سنهایزر نسل جدید هدفون بی‌سیم پرچم‌دار خود موسوم به Momentum True Wireless 3 (MTW3) را با قابلیت حذف نویز فعال و عمرباتری هفت ساعته معرفی کرد.
تبلیغات

سنهایزر (Sennheiser) امروز رسما از مدل جدید هدفون بی‌سیم Momentum True Wireless رونمایی کرد. نسل سوم هدفون‌های بی‌سیم پرچم‌دار این شرکت بسیاری از مواردی که در مدل قبلی ارائه شده بود را ارائه می‌دهد و علاوه‌براین قابلیت حذف نویز فعال (ANC) نیز به آن اضافه شده است. این هدفون‌ها همچنین ۵۰ دلار ارزان‌تر از Momentum True Wireless 2 به‌بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش Engadget، تغییر مهم دیگر MTW3 این است که سنهایزر قابلیت حذف نویز فعال را به آن اضافه کرده است. این شرکت می‌گوید ANC در هدفون‌های پرچم‌دار جدیدش نویز محیط را به‌طور مداوم بررسی و به‌طور لحظه‌ای حذف می‌کند. به‌عبارت دیگر، این هدفون‌ها به‌طور خودکار و براساس صدای محیطی، بدون نیاز به تغییر دستی، قابلیت ANC را فعال می‌کند. البته هدفون‌های بی‌سیم دیگر بازار نیز چنین قابلیتی را ارائه می‌دهند اما این موضوع اهمیت آن را در محصول جدید سنهایزر کم نمی‌کند. حذف نویز یکی از زمینه‌هایی بود که این شرکت می‌توانست در هدفون‌های خود آن را بهبود دهد و حالا باید دید این قابلیت در MTW3 چه تفاوتی در تجربه‌ی کاربری ایجاد خواهد کرد.

هدفون بی سیم سنهایزر Momentum True Witreless 3

تفاوت دیگر MTW3 نسبت به نسل دوم این محصول در طراحی است؛ جایی‌که دو مدل قبلی این هدفون از صفحه‌ی لمسی دایره‌ای بهره می‌برند و حالا در مدل جدید شکل مربعی دارد و از این‌ نظر مشابه هدفون‌های مقرون‌به‌صرفه‌ی CX است.

به گفته‌ی سنهایزر، یکی از مواردی که در MTW3 همچنان وجود دارد، کیفیت صدای عالی است. این شرکت اعلام کرده که مبدل True Response آن با درایورهای داینامیک هفت میلی‌متری برای تولید صدای با کیفیت با باس عمیق، میانه‌های طبیعی و همچنین جزئیات زیاد در صدای بالا، جفت‌سازی شده است. محصولات سری Momentum True Wireless از مدت‌ها قبل به‌عنوان یکی از بهترین هدفون‌های بی‌سیم شناخته می‌شوند و بنابراین اگر آنچه سنهایزر می‌گوید واقعیت داشته باشد، نسل سوم این محصول باید صدایی باکیفیت‌تر ارائه دهد. برنامه‌ی Smart Control این شرکت نیز امکان تغییر اکوالایزر را فراهم می‌کند و ویژگی Sound Personalization نیز یک آزمون شنوایی برای ارائه‌ی بهترین پروفایل صوتی مخصوص هر کاربر ارائه می‌دهد.

هدفون بی سیم سنهایزر Momentum True Witreless 3

Momentum True Wireless 3 از کدک‌های SBC، AAC و aptX Adaptive با نرخ تأخیر کمتر برای مواردی مثل بازی و پخش ویدئو پشتیبانی می‌کند. سنهایزر می‌گوید اکنون از یک سیستم میکروفون سه‌گانه برای بهبود کیفیت تماس و کنترل‌های لمسی قابل‌تنظیم برای دسترسی آسان به دستیارهای صوتی در این محصول بهره گرفته است. MTW3 گواهی IPX4 دارد و دربرابر پاشش آب مقاوم است. البته این محصول به‌طور کامل ضدآب نیست اما می‌تواند دربرابر کمی عرق‌ کردن در طول تمرین‌های ورزشی دوام بیاورد. درنهایت، عمرباتری این هدفون‌ها هفت ساعته است و جعبه‌ی آن نیز می‌تواند سه‌ مرتبه آن‌ها را شارژ کند که درمجموع برای ۲۸ ساعت گوش دادن به موسیقی دوام خواهد آورد. جعبه‌ی این هدفون‌ها از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و بنابراین در صورتی‌که بخواهید از این روش شارژ استفاده کنید، نیازی به کابل تایپ C نیز نخواهید داشت.

MTW3 سنهایزر اکنون برای پیش‌سفارش دردسترس است و از ۱۰ مه (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱) عرضه خواهد شد. این محصول با قمیت ۲۴۹٫۹۵ دلار به‌فروش خواهد رسید و در رنگ سیاه، سفید و گرافیتی دردسترس خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات