یک تولیدکننده سمعک‌ سوئیسی واحد تجهیزات مصرفی سنهایزر را تصاحب کرد

دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
واحد تجهیزات مصرفی سنهایزر به مالکیت شرکت سوئیسی سونووا درآمد. سونووا در زمینه‌ی تولید سمعک و ایمپلنت حلزون گوش فعالیت می‌کند و ۲۰۰ میلیون یورو بابت این قرارداد پرداخت کرده است.
تبلیغات

سنهایزر (Sennheiser)، شرکت آلمانی فعال در حوزه‌ی تجهیزات صوتی، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های هدفون و وسایل شخصی پخش موسیقی محسوب می‌شود. به گزارش Android Authority ، سنهایزر به‌زودی به مالکیت شرکتی جدید درمی‌آید.

شرکت سوئیسی سونووا اخیرا موفق به تصاحب واحد تجهیزات مصرفی سنهایزر با پرداخت ۲۰۰ میلیون یورو پول نقد (تقریبا ۲۴۱ میلیون دلار) شده است. به گزارش رویترز، سونووا امروزه به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی سمعک در دنیا شناخته می‌شود و از طریق سنهایزر تلاش می‌کند خود را به بازار قشر جوان برساند. سمعک‌ها و ایمپلنت‌های حلزون گوش سونووا در وهله‌ی اول مخصوص کاربران مسنی هستند که مشکلات شنوایی دارند.

سونووا در ابتدا «هدفون و ساندبار با برند سنهایزر به محصولات کمکی شنوایی‌ خود اضافه می‌کند.» احتمال دارد این شرکت روزی سراغ «تولید دستگاه‌هایی پوشیدنی با قابلیت‌های پیشرفته‌تر» برود. 

سنهایزر در اطلاعیه‌ای تأیید کرده است بستن قرارداد با سونووا هیچ تأثیری روی عرضه‌ی هدفون و دیگر محصولات صوتی این شرکت نمی‌گذارد و به عرضه‌ی این محصولات در آینده ادامه خواهد داد. البته این قرارداد که در نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی بسته خواهد شد و فعلا باید مراحل تأیید توسط نهادهای تنظیم مقررات را بگذراند، احتمالا به محصولات سنهایزر تنوع بیشتری خواهد بخشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات