هدفون بی‌سیم Realme Buds Q2s با تأخیر کم و عمر باتری ۳۰ ساعته معرفی شد

شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ریلمی از ایربادهای کاملاً بی‌سیم Realme Buds Q2s رونمایی کرد. عمر باتری طولانی و نرخ تأخیر بسیار کم، این محصول را به گزینه‌ای جذاب برای گیمرها تبدیل می‌کند.
تبلیغات

ریلمی در رویداد امروز خود در چین، در کنار گوشی ریلمی V25، ایرباد کاملاً بی‌سیم Realme Buds Q2s را به‌صورت رسمی معرفی کرد. این ایرباد چند قابلیت درخورتوجه دارد که از جمله می‌توان به نرخ تأخیر کم برای بازی، پشتیبانی از بلوتوث ۵٫۲ و عمر باتری ۳۰ ساعته اشاره کرد.

به گزارش Gsmarena، ریلمی بادز Q2s از درایور تقویت‌کننده‌ی باس ۱۰ میلی‌متری بهره می‌برد و باتری آن ۴۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد. ریلمی اعلام کرده است این هدفون‌ها با هر بار شارژ کامل تا پنج ساعت پخش مدوام موسیقی دوام می‌آورند. جعبه‌ی این محصول نیز به باتری ۴۸۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است که مدت شارژدهی کلی دستگاه را تا ۳۰ ساعت افزایش می‌دهد. کاربران می‌توانند با ۱۰ شارژ بادز Q2s ازطریق جعبه‌ی این هدفون، تا سه ساعت با آن کار کنند.

ریلمی بادز Q2s

از دیگر ویژگی‌های درخورتوجه ریلمی بادز Q2s می‌توان به پشتیبانی از کدک صوتی AAC، کنترل‌های لمسی و پشتیبانی از دستیار صوتی و همچنین AI ENC هنگام تماس‌های صوتی اشاره کرد. این قابلیت می‌تواند به کاهش صدای محیط اطرف کمک کند تا طرف دیگر در مکالمه‌ی صوتی، صدای شما را با وضوح بیشتری بشوند. نرخ تأخیر این هدفون نیز در حالت اختصاصی بازی به ۸۸ میلی‌ثانیه می‌رسد. این محصول گواهی IPX4 دارد و بنابراین دربرابر نفوذ آب مقاوم است.

جعبه‌ی شارژ هدفون ریلمی بادز Q2s از در شفاف بهره می‌برد که ظاهر جالبی دارد. این هدفون در رنگ سفید، سبز (شبیه رنگ گوشی‌های سری ریلمی GT 2) و مشکی عرضه می‌شود. قیمت ایرباد ریلمی Q2s ۱۹۹ یوان (حدود ۳۲ دلار) است و درحال‌حاضر در بازار چین عرضه شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات