لاجیتک اولین ایرباد Zone True Wireless خود را با قابلیتی خاص معرفی کرد

سه‌شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
لاجیتک اولین ایرباد Zone True Wireless خود را با دکمه اختصاصی برای قطع صدا معرفی کرد.
تبلیغات

سرانجام لاجیتک با معرفی محصول جدیدش با نام Zone True Wireless Earbuds، گام جدیدی در دنیای فناوری برداشت. این شرکت سال‌ها است که هدست‌های سیمی و بی‌سیمش را در میان محصولات بی‌شمار دیگر می‌فروشد؛ اما تاکنون ایرباد یا هدفون داخل گوشی روانه بازار نکرده بود.

به‌گزارش phonearena، لاجیتک ۳ آگوست اطلاعات جدیدی در فضای مجازی منتشر کرد که از عرضه هدفون‌های بی‌سیم Zone True Wireless خبر می‌داد. اکنون این محصول در وب‌سایت این شرکت وجود دارد و کنار آن دکمه‌ای قرار دارد که می‌توانید با کلیک‌کردن روی آن، از زمان آماده‌شدن Zone True Wireless برای فروش خبردار شوید.

ویژگی منحصربه‌فرد Zone True Wireless

Zone True Wireless با داشتن یک ویژگی جذاب که می‌توان گفت احتمالا به‌استثنای گلکسی بادز پلاس سایر ایربادها آن را ندارند، تمایزش با دیگر محصولات را نشان داده است. این قابلیت کاربردی یک دکمه اختصاصی برای بی‌صدا کردن (Mute) است.

ویژگی یادشده مطمئنا برای اکثر هدست‌ها ضروری است؛ اما در ایربادها دیده نمی‌شود. محصول جدید لاجیتک با داشتن ظاهری براق و رنگارنگ به دیگر نمونه‌های موجود در بازار شباهت زیادی دارد و می‌تواند برای موسیقی یا ورزش یا حتی تماس از آن استفاده کرد. بااین‌حال، آنچه این محصول را از دیگر ایربادها متمایز می‌کند، این است که شرکت سازنده آن را گزینه‌ای عالی برای افراد حرفه‌ای می‌داند که می‌توان از Zone True Wireless برای کنفرانس‌های ویدئویی نیز استفاده کرد.

ایرباد Zone True Wireless لاجیتک

در‌حال‌حاضر، تمام مشخصات این ایرباد جذاب در وب‌سایت لاجیتک وجود دارد و علاقه‌مندان به این محصول می‌توانند آن را مطالعه کنند. Zone True Wireless از میکروفون‌های همه‌جانبه و دوگانه MEMS برخوردار است که می‌توانند نویزهای اطراف را حذف کنند. درواقع، می‌توان گفت این محصول ۶ میکروفون یکپارچه و کارآمد دارد (سه عدد در هر سمت) که می‌توانند با یکدیگر کیفیت صدای ورودی را افزایش دهند. همچنین، قابلیت پریمیم حذف نویز این ایرباد transparency mode را شامل می‌شود.

پاسخ فرکانسی بلندگوها از ۲۰ تا ۲۰۰ کیلوهرتز در حالت موسیقی و ۱۰۰ تا ۸ کیلوهرتز در حالت مکالمه متغیر است. درضمن، این ایربادهای کوچک به باتری لیتیومی قدرتمندی مجهز‌‌ند که با آن‌ها ۱۲ ساعت (۹ ساعت با ANC) به موسیقی می‌توان گوش داد و ۶٫۵ ساعت (۶ ساعت با ANC) مکالمه کرد. فقط ۲ ساعت و ۴۵ دقیقه طول می‌کشد تا ایربادها کاملا شارژ شوند و سه ساعت نیز برای شارژشدن کیس زمان لازم است. گفتنی است این کیس علاوه‌بر شارژ با کابل، از شارژ بی‌سیم Qi نیز پشتیبانی و ایربادها را ۲٫۵ مرتبه شارژ می‌کند. افزون‌براین، شارژ سریع Zone True Wireless به‌مدت ۵ دقیقه با استفاده از کیس، به آن امکان می‌دهد دو ساعت موسیقی پخش کند.

ایرباد Zone True Wireless لاجیتک

این ایربادها از استاندارد IP68 برخوردار‌‌ند که نشان می‌دهد ضد‌گرد‌و‌غبار و ضد‌آب هستند و از آن‌ها زیر باران نیز می‌توان استفاده کرد. کیس این محصول نیز از استاندارد IP54 بهره می‌برد و در‌برابر تعریق نیز مقاوم است. ناگفته نماند این محصول زیبا در دو رنگ صورتی و نوک‌مدادی روانه بازار خواهد شد.

ایرباد Zone True Wireless لاجیتک

پاییز امسال، لاجیتک دو جفت هدفون عرضه خواهد کرد: یکی Zone True Wireless و دیگری Zone Wired Earbuds. این محصولات در آمریکا با قیمت ۹۹ دلار فروخته می‌‌شوند و از میکروفون‌های حذف نویز، ANC، صدای فراگیر، دکمه اختصاصی قطع صدا و گیرنده USB برخوردار‌‌ند.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ایربادهای جذاب لاجیتک چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات