هدفون سیمی لاجیتک G333 برای گیمرها رونمایی شد

سه‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
لاجیتک G333 هدفونی سیمی است که در دسته‌های IEM جای می‌گیرد و از درایو صوتی دوگانه استفاده می‌کند. هدفون توگوشی لاجیتک ۵۰ دلار قیمت دارد.
تبلیغات

لاجیتک پس از عرضه‌ی هدفون رده‌بالای پرو ایکس وایرلس (Logitech Pro X Wireless) در سال گذشته‌ی میلادی، اکنون برای عرضه‌ی نخستین IEM (مخفف In-Ear Monitor به ‌معنی ناظرِ توگوشی) سیمی خود برای حوزه‌ی گیمینگ آماده می‌شود.

هدفون توگوشی جدید لاجیتک که G333 نام دارد، با قیمت ۵۰ دلار دردسترس مشتریان قرار می‌گیرد و دارای سه رنگ‌ است. براساس گزارش انگجت، لاجیتک جی 333 گیمرهایی را هدف قرار می‌دهد که به ‌دنبال هدفونی هستند که جمع‌و‌جورتر و راحت‌تر از هدفون‌ دورگوشی باشد.

امروزه بازار هدفون‌ تا حد زیادی به سمت محصولات بی‌سیم و تمام‌بی‌سیم میل کرده است و تهیه‌ی هدفون توگوشی سیمی در سال ۲۰۲۱ شاید قدمی روبه‌عقب برای برخی کاربران به‌حساب بیاید؛ البته شاید همین موضوع نکته‌ی اصلی محصول جدید لاجیتک باشد.

هدفون لاجیتک G333 مدل سفید با چک هدفون و درگاه USB-C

اگر لاجیتک جی 333 برای شما آشنا به‌ نظر می‌رسد، احتمالاً به این دلیل است که این هدفون در ماه اکتبر سال ۲۰۲۰ (مهر و آبان ۱۳۹۹) به‌عنوان بخشی از ‌محصولات جدید K/DA لاجیتک رونمایی شده بود. به ‌نظر می‌رسد G333 نسخه‌ی ارتقاءیافته‌ی هدفون آکیولس ۲ (Oculus 2)‌ است که لاجیتک در سپتامبر ۲۰۲۰ (شهریور و مهر ۱۳۹۹) دردسترس مشتریان قرار داده بود.

البته G333 تغییرات در خور توجهی به خود دیده است که از بین آن‌ها می‌توانیم به بهره‌مندی از میکروفون و کابل طولانی‌تر اشاره کنیم. لاجیتک می‌گوید G333 به ‌لطف بهره‌مندی از درایو صوتی دوگانه (یکی برای صداهای اوج و متوسط و دیگری برای بیس)، از لحاظ کیفیت صدا ضعیف نشده است.

با درنظرگرفتن این‌ حقیقت که قیمت G333، این محصول را در بین IEM-های رده‌پایین قرار می‌دهد، احتمالاً نباید انتظار کیفیت صدای زیاد از آن داشته باشیم؛ البته برای نظر قطعی در این زمینه باید صبر کنیم.

هدفون G333 دارای جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و آداپتور USB-C است تا بتوان آن را به تقریباً تمامی پلتفرم‌های گیمینگ متصل کرد؛ از ایکس باکس و پلی استیشن و نینتندو تا رایانه‌ی شخصی و موبایل و حتی گوگل استادیا. هدفون G333 در سه رنگ عرضه می‌شود که شامل این موارد هستند: ترکیب نقره‌ای و بنفش روشن، ترکیب مشکی و آبی روشن، ترکیب بنفش و زرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات