قاب Combo Touch لاجیتک با قیمت ارزان‌تر از مجیک کیبورد برای آیپد پرو معرفی شد

چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
لاجیتک قاب Combo Touch را برای آیپد پرو 2021 اپل معرفی کرده است. این محصول نه‌تنها ارزان‌تر از مجیک کیبورد است، بهتر از تبلت جدید اپل محافظت می‌کند.
تبلیغات

شب گذشته در مراسم Spring Loaded، اپل نسخه‌ی ارتقا‌‌یافته‌ی آیپد پرو را رونمایی کرد که در کمال تعجب به پردازنده‌ی M1 مجهز است. به‌گزارش ورج‌‌، لاجیتک ساعاتی بعد صفحه‌کلید و ترک‌پد جدیدی برای هر دو مدل ۱۱ اینچ و ۱۲٫۹ اینچ آیپد پرو 2021 معرفی کرد.

Combo Touch قابی است که پایه‌ای مثل سرفیس‌های مایکروسافت دارد و به صفحه‌کلید جداشدنی با نور پس‌زمینه مجهز است و در بخش پایینی آن ترک‌پد دیده می‌شود. Combo Touch لاجیتک از‌طریق اسمارت کانکتور به آیپد پرو اپل متصل می‌شود.

موارد استفاده قاب Combo Touch آیپد پرو 2021 لاجیتک

لاجیتک پیش‌تر قاب Combo Touch را برای آیپد 10.2 اینچ و آیپد 10.5 اینچ و Folio Touch را برای آیپد پرو 11 اینچ سال ۲۰۲۰ و ‌آیپد ایر 10.9 اینچ عرضه کرده بود. صفحه‌کلید Folio Touch جداشدنی نیست و ترک‌پد آن اندکی کوچک‌تر از قاب جدید Combo Touch به‌نظر می‌رسد. به‌غیر از این دو تفاوت، قاب‌های یادشده کاملا به‌هم شبیه‌اند. 

این نخستین‌باری است که لاجیتک ترکیب صفحه‌کلید و ترک‌پد را یک‌جا برای مدل ۱۲٫۹ اینچ آیپد پرو اپل ارائه می‌دهد. این قاب جدید از مجیک کیبورد آیپد پرو بسیار ارزان‌تر است  که اپل آن را اختصاصی عرضه می‌‌کند. قیمت قاب لاجیتک برای آیپد پرو ۱۱ و ۱۲/۹ اینچ به‌ترتیب ۱۹۹٫۹۹ و ۲۲۹٫۹۹ دلار و قیمت قاب اختصاصی اپل برای آیپد پرو ۱۱ و ۱۲/۹ اینچ به‌ترتیب  ۲۹۹ و ۳۴۹ دلار است. 

با وجود ارزان‌تر‌بودن، قاب لاجیتک می‌تواند بهتر از مجیک کیبورد از آیپد پرو محافظت کند و صفحه‌کلید جداشدنی و پایه جزو دیگر مشخصه‌های جالب قاب لاجیتک هستند. هم‌اکنون، علاقه‌مندان می‌توانند قاب مدل ۱۱ اینچ را بخرند. درضمن، قاب مدل ۱۲٫۹ اینچ نیز به‌زودی عرضه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات