ایرباد ۹۹ یورویی Nothing قابلیت حذف نویز فعال خواهد داشت

پنج‌شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ایرباد ear (1) شرکت Nothing با داشتن برچسب قیمت ۹۹ یورویی، از قابلیت حذف نویز فعال (ANC) پشتیبانی خواهد کرد.
تبلیغات

به گزارش GSMArena، شرکت Nothing اولین محصول خود را در تاریخ ۵ مرداد (۲۷ جولای) سال جاری عرضه خواهد کرد؛ هدفون استریوی بی‌سیم واقعی که ear (1) نام دارد. امروز سازنده این گجت اطلاعاتی از آن در فضای مجازی منتشر کرد. بر اساس گفته‌های Nothing، هدست بی‌سیم این شرکت دارای قابلیت حذف نویز فعال (ANC) است. 

این محصول همچنین در توییتر و اینستاگرام با تصویری نسبتاً مبهم تبلیغ شده است. به دست آوردن اطلاعات بیشتر درباره آن، توسط پست‌های منتشرشده واقعا دشوار است. جملات این تبلیغ ممکن است  به صدای شفاف و واضح ear (1) یا بدنه نیمه شفاف آن اشاره‌ای داشته باشد. شاید هم ماجرا چیز دیگری است که هنوز از آن خبر نداریم.

کارل پی، هم‌بنیان‌گذار وان‌پلاس و مؤسس Nothing، در مصاحبه با TechCrunch تصویری از یک ایرباد به اشتراک گذاشت. هنوز نمی‌دانیم این تصویری از نمونه واقعی است یا کانسپتی که شرکت روی آن کار می‌کند و با توجه به فضای مرموز این محصول، احتمالاً تا ۲۷ جولای اطلاعاتی از آن به دست نخواهیم آورد.

ear 1

پی اعلام کرد که ear (1) عمدتاً به‌صورت آنلاین فروخته خواهد شد و دارای قیمت ۹۹ یورو/ ۹۹ دلار/ ۹۹ پوند خواهد بود. قیمت این محصول منصفانه به نظر می‌رسد؛ به‌خصوص در مقایسه با ایرپاد پرو که ۲٫۵ برابر گران‌تر است.

حذف نویز فعال قابلیتی است که معمولاً همراه ایربادهای گران‌قیمت ارائه می‌شود. به‌عنوان مثال، بیتس استودیو بادز که اخیراً معرفی شده است، ANC نیز ارائه می‌دهد؛ اما قیمت آن از ۱۴۹ دلار شروع می‌شود. همچنین گلکسی بادز پرو ۱۹۹ دلاری سامسونگ و ایرپاد پرو ۲۴۹ دلاری اپل دارای چنین قابلیتی هستند. تلاش Nothing برای اضافه کردن این ویژگی به محصول خود می‌تواند به باز شدن پای ANC به ایربادهای ارزان‌قیمت‌تر کمک کند؛ البته این مسئله به موفقیت ear (1) بستگی دارد که تضمین‌شده نیست.

نظر شما همراهان زومیت درباره ایرباد جدید ear (1) چیست؟ به نظر شما قرار است شاهد چه محصولی از Nothing باشیم؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات