تاریخ دقیق معرفی اولین ایرباد بی‌سیم Nothing مشخص شد

چهارشنبه ۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اولین ایرباد بی‌سیم استارتاپ Nothing با نام Nothing Ear (1) در تاریخ ۲۷ جولای (۵ مرداد) معرفی خواهد شد.
تبلیغات

به گزارش ورج، کارل پی، بنیان‌گذار استارتاپ فناوری Nothing، اعلام کرد که در تاریخ ۲۷ جولای (۵ مرداد) اولین ایرباد بی‌سیم واقعی خود با نام Nothing Ear (1) را معرفی خواهد کرد. معرفی این محصول نسبت به زمان اولیه اعلام‌شده که ماه ژوئن بود دیرتر اتفاق می‌افتد. کمی قبل، پی با انتشار توییتی از تأخیر در معرفی ایرباد جدید شرکت خبر داد و دلیل آن را «نهایی کردن چند چیز» در Nothing Ear (1) اعلام کرد. کارل پی بیشتر به‌عنوان یکی از هم‌بنیان‌‌گذاران وان‌پلاس شناخته می‌شود؛ شرکتی که سال گذشته از آن جدا شد.

جزئیات زیادی از Nothing Ear (1) منتشر نشده؛ اما شرکت سازنده در ماه‌های اخیر برخی از اطلاعات آن را فاش کرده است. بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده، از مواد شفاف در ساخت ایرباد بی‌سیم این شرکت نوپا استفاده و طراحی آن با همکاری Teenage Engineering انجام شده است؛ اما هنوز مشخصات فنی‌ ایرباد Nothing Ear (1) مورد توجه قرار نگرفته و جزئیاتی از آن منتشر نشده است.

ایرباد بی‌سیم اولین دسته‌ از محصولاتی است که Nothing به سراغ آن‌ رفته؛ اما کارل پی گفته است به مرور زمان به بخش‌های بیشتری از دنیای فناوری سفر و محصولات متنوع‌تری تولید خواهند کرد. وی در مصاحبه‌ای با ورج در ژانویه گفت این شرکت در امیدوار است بتواند اکوسیستمی کلی از دستگاه‌های متصل ایجاد کند. پی گفت:

چشم‌انداز نهایی، اتصال همه چیز به‌صورت یکپارچه است. این اتفاق فقط در صورت داشتن چندین دسته از محصولات رخ خواهد داد.

 نظر شما همراهان زومیت درباره محصول آینده این شرکت چیست؟ به نظر شما این استارتاپ چه ویژگی‌های جدیدی به اولین ایرباد خود اضافه می‌کند که در نمونه‌های مشابه وجود ندارد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات