ایرباد جدید ال جی با عمر بیشتر باتری و جعبه خودتمیزشونده عرضه می‌شود

چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
ال‌جی قصد دارد ایرباد جدیدی به نام Tone Free FP8 را در سه رنگ‌ متفاوت و با ویژگی‌هایی مانند لغوکننده فعال نویز موجود در محیط و جعبه شارژ خودتمیزشونده با نور فرابنفش به بازار عرضه کند.
تبلیغات

برخلاف بازار گوشی‌های هوشمند که ال‌جی نتوانست موفقیت درخورتوجهی به‌دست آورد و درنهایت به ترک این بازار مجبور شد، شرکت کره‌ای در زمینه‌های دیگر مانند ایربادها عملکرد به‌مراتب بهتری داشته است. درواقع، موفقیت ال‌جی در بازار ایربادها با معرفی و عرضه Tone Free HBS-FL7 شروع شد و سپس با رونمایی محصولات جدیدتر ادامه یافت.

ایرباد ال‌جی Tone Free HBS-FL7 زمانی به بازار معرفی شد که جهان هنوز با فاجعه‌ای به نام ویروس COVID-19 یا بیماری کرونا مواجه نشده بود. ایرباد ال‌جی به ویژگی‌های زیادی مجهز است؛ ازجمله جعبه شارژ خود‌تمیز‌شونده با نور فرابنفش. این جعبه نه‌تنها باکتری‌های درون جعبه را از بین می‌برد؛ بلکه ایرباد را نیز ضدعفونی می‌کند.

ال‌جی چندی بعد ایرباد Tone Free HBS-FN6 را معرفی کرد که ازنظر کیفیت صدای خروجی با پیشرفت‌های چشمگیری همراه شده بود. در مدل بعدی، یعنی Tone Free HBS-FN7 نیز ویژگی لغو‌کننده فعال نویز موجود در محیط یا ANC به کاربران معرفی شد. در‌حال‌حاضر، ال‌جی به‌دنبال معرفی ایرباد جدیدش، یعنی Tone Free DFP8W است که ویژگی‌های بیشتری درمقایسه‌با محصولات قبلی به کاربران ارائه می‌دهد.

محصول جدید ال‌جی رقبای قدرتمندی مانند WF-1000XM4 سونی یا ایرپاد پرو اپل نیز دارد. در‌هر‌صورت، PhoneArena اطلاعات جدیدی از قیمت و مشخصات سخت‌افزاری محصول جدید شرکت کره‌ای منتشر کرده است. درادامه، ویژگی‌های سخت‌افزاری و قیمت ایرباد ال‌جی Tone Free DFP8W را بررسی می‌کنیم.

  • قیمت: ۱۸۰ یورو
  • عمر باتری: ۱۰ ساعت در حالت غیرفعال‌بودن ANC و ۶ ساعت در حالت فعال‌بودن ANC
  • عمر باتری با درنظرگرفتن استفاده از جعبه شارژ: ۲۴ ساعت در حالت غیرفعال‌بودن ANC و ۱۴ ساعت در حالت فعال‌بودن ANC
  • مشخصات درایور: درایور ۸ میلی‌متری با دیافراگم‌های سیلیکونی منعطف
  • مشخصات جعبه: برخوردار از ویژگی خودتمیزشونده با نور فرابنفش و قابلیت ضدعفونی‌کردن داخل جعبه و ایرباد با نور فرابنفش
  • رنگ‌بندی: مشکی، سفید و بژ

با توجه به مشخصات ذکرشده، می‌توان گفت عمر مفید باتری ایرباد ال‌جی DFP8W درمقایسه‌با ایرباد WF-1000XM4 سونی دو ساعت کمتر است. ایرباد سونی در حالت فعال‌بودن ANC می‌تواند تا ۸ ساعت و در حالت غیرفعال‌بودن ANC نیز بیش از ۱۲ ساعت کار کند. شاید عمر مفید باتری ایرباد جدید ال‌جی کمتر از ایرباد سونی باشد؛ اما عملکردش در‌مقایسه‌با ایرپاد پرو اپل بهتر است.

درنهایت، باید گفت ال‌جی توانسته ایربادی بسازد که ویژگی‌های چشمگیری مانند جعبه شارژ خودتمیزشونده، افزایش کیفیت صدا به‌لطف Meridian Audio، درایورهای ۸ میلی‌متری با دیافراگم‌های سیلیکونی منعطف و ANC دارد و با قیمت ۱۸۰ یورو روانه بازار می‌شود. درواقع، ایرباد واقعا بی‌سیم ال‌جی Tone Free DFP8W می‌تواند گزینه مناسبی برای کسانی باشد که به هر دلیلی به خرید محصولات سونی یا اپل علاقه‌مند نیستند و به‌دنبال جایگزینی با ویژگی‌های مشابه می‌گردند. با اینکه ال‌جی ایرباد جدیدش را معرفی کرده است، هنوز زمان دقیق عرضه آن به بازار مشخص نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات