ایرباد بی‌سیم سنهایزر CX True Wireless با امکانات پریمیوم و قیمت اقتصادی معرفی شد

چهارشنبه ۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
سنهایزر ایربادی معرفی کرده است که ویژگی‌های متعددی از جمله بلوتوث ۵.۲ دارد و از کدک‌های AAC و aptX پشتیبانی می‌کند. CX True Wireless در حدود ۱۳۰ دلار قیمت دارد.
تبلیغات

در میان شرکت‌هایی که در زمینه‌ی تولید هدفون فعالیت گسترده‌ای دارند و محصولات باکیفیتی تولید می‌کنند، می‌توان به سنهایزر اشاره کرد که توانسته است در بازارهای مختلف طرفداران خاص خود را به دست آورد. سنهایزر مدتی است در کنار عرضه‌ی محصولات برای کاربران حرفه‌ای، نگاه به تولید هدست‌ برای کاربران عادی دوخته است و محصولات مختلفی معرفی کرده که گزینه‌های مناسبی با امکانات مختلف و قیمت اقتصادی برای استفاده‌ی روزمره محسوب می‌شوند.

به گزارش AndroidAuthority، سنهایزر ایرباد دیگری نیز برای بازار ذکرشده معرفی کرده است که CX True Wireless نام دارد؛ محصولی که انتظار می‌رود جایگزین CX 400BT شود. شرکت آلمانی گفته است محصول جدید نیز مبتنی بر استانداردهای سنهایزر یعنی اولویت دادن به کیفیت ساخته شده و از جنبه‌های مختلف توان رقابت با محصولات موجود در بازار دارد. ایرباد سنهایزر CX True Wireless علاوه بر ارائه‌ی تجربه‌ای ایده‌آل پخش موسیقی، ویژگی‌هایی مانند مقاومت در برابر نفوذ قطرات آب (برخورداری از گواهی IPX4) یا عمر طولانی‌تر باتری دارد.

ایرباد سنهایزر CX True Wireless رنگ مشکی

سنهایزر CX True Wireless در میان اولین ایربادهای واقعا بی‌سیم قرار می‌گیرد که از ویژگی‌های ارتباطاتی مانند بلوتوث ۵.۲ برخوردار است که باعث می‌شود از کدک‌های LE Audio و LC3 پشتیبانی کند. این محصول از کدک‌های SBC ،AAC و aptX نیز پشتیبانی می‌کند تا کاربر دست بازتری در استفاده از ایرباد داشته باشد و بسته به دستگاهی که از آن به عنوان مرجع پخش صوت استفاده می‌کند، از کیفیت صدای بالایی بهره‌مند شود. از طرفی استفاده از بلوتوث ۵.۲ به طولانی‌تر شدن عمر مفید باتری کمک می‌کند.

در گزارش آمده است که عمر مفید باتری ایرباد سنهایزر CX True Wireless به ۹ ساعت می‌‌رسد و اگر کاربر از جعبه‌ی شارژ استفاده کند، می‌تواند تا ۲۷ ساعت از ایرباد استفاده کند. اپلیکیشنی نیز همراه با ایرباد در اختیار کاربر قرار می‌گیرد تا از طریق آن بتواند امکانات و ویژگی‌های ایرباد را کنترل کند. کاربر به ویژگی‌های متعددی دسترسی دارد که برای مثال می‌توان به انتخاب دستیار هوشمند (گوگل اسیستنت یا سیری) اشاره کرد.

ایرباد سنهایزر CX True Wireless

ایرباد جدید سنهایزر از ژست‌های حرکتی برای دریافت فرمان کاربر استفاده می‌کند؛ البته امکان ویرایش بخش تاچ نیز وجود دارد. انتظار می‌رود سنهایزر CX True Wireless با قیمت تقریبی ۱۳۰ دلار در ۸ جولای (۱۷ تیر) روانه‌ی بازار شود.

نظر شما کاربران زومیت در مورد محصول جدید سنهایزر چیست؟ در صورت عرضه به بازار، آیا علاقه‌مند به خرید چنین محصولی هستید یا مدل‌های دیگر را ترجیح می‌دهید؟ نظر خود را با کاربران زومیت به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات