بوز ایرباد ۱۹۹ دلاری Sport Open را معرفی کرد

چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
ایرباد Sport Open بوز از طراحی مناسب فعالیت‌ ورزشی و فناوری OpenAudio بهره می‌برد که در عین پخش صدای باکیفیت، مانع از شنیدن صدای محیط نمی‌شود.
تبلیغات

بوز (Bose) از ایرباد Sport Open رونمایی کرد. این ایرباد از نوع هدفون بی‌سیم استریو (TWS) به شمار می‌رود و طراحی مناسبی برای فعالیت‌های ورزشی دارد. ایرباد Sport Open دارای گیره‌ای است که به گوش وصل می‌شود و صدا را با بالاترین کیفیت پخش می‌کند.

طبق گزارش GSMArena، هدفون‌های مجهز به فناوری حذف نویز از شنیدن صدای محیط جلوگیری می‌کنند و باعث می‌شوند فرد آگاهی کمتری به محیط داشته باشد؛ اما ایرباد Sport Open در عین پخش صدای باکیفیت بدون نزدیکی زیاد به بخش‌های داخلی گوش، از شنیدن صدای محیط جلوگیری نمی‌کند.

بوز فناوری به‌کاررفته در ایرباد جدید را OpenAudio معرفی می‌کند. این فناوری در عین انتقال مستقیم صدای باکیفیت به گوش‌های کاربر، امکان شنیدن صداهای محیط را فراهم می‌کند. چند سال پیش، بوز از این فناوری در عینک آفتابی واقعیت افزوده فریمز (Frames) استفاده کرده بود و حالا آن را در ایرباد بی‌سیم جدید به کار برده است.  

bose sport open earbuds ایرباد بوز

طراحی ایرباد Sport Open به گونه‌ای است که توسط گیره، بالای گوش قرار می‌گیرد. وزن هر گوشی ایرباد ۱۴ گرم است و ابعاد ۴۴ در ۵۵ میلی‌متر دارد. قابلیت ایرباد Sport Open، امکان کاهش نویز ناشی از باد و سروصدا حین مکالمات را فراهم می‌کند و سایر افراد نمی‌توانند مکالمات ورودی را بشنوند.

ایرباد جدید بوز با بلوتوث ۵٫۱ سازگار است و یک دکمه‌ی چندکاره برای کنترل موسیقی، پاسخ به تماس‌ و استفاده از دستیار مجازی دارد. طول طول عمر باتری ایربادSport Open هشت ساعت است و استاندارد IPX4 برای مقاومت در برابر عرق و پاشش آب دارد. پیش‌سفارش این ایرباد آغاز شده و قیمت آن ۱۹۹ دلار است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات