اپل فروش سَری‌های ایرپادز پرو را به‌صورت جداگانه آغاز کرد

سه‌شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
اپل از چند روز پیش فروش سَری‌های ایرپادز پرو را از طریق فروشگاه آنلاین خود با قیمت ۸ دلار آغاز کرده است. تا پیش از این، کاربران برای تهیه‌ی سری جدید باید با بخش پشتیبانی تماس می‌گرفتند.
تبلیغات

ایرپادز پرو به‌عنوان مدل پیشرفته‌ی هدفون محبوب ایرپادز مدتی پیش با طراحی جدید معرفی شد. در مدل پرو برخلاف مدل عادی، امکان تعویض سَریِ هدفون وجود دارد تا کاربر بتواند متناسب با اندازه‌ی گوش خود، بهترین سری را انتخاب کند. اگر کاربران سری هدفون خود را گم یا خراب می‌کردند، مجبور بودند برای تهیه‌ی سری جدید با بخش پشتیبانی اپل تماس بگیرند. با این‌حال اپل از چند روز پیش فروش جداگانه‌ی سری هدفون ایرپادز پرو را از طریق فروشگاه آنلاین خود با قیمت ۷/۹۹ دلار آغاز کرده است.

جدیدترین ایرباد کاملا بی‌سیم اپل به‌صورت پیش‌فرض دارای سری با اندازه‌ی متوسط است؛ درضمن اپل سری‌های کوچک و بزرگ را نیز در داخل جعبه قرار داده تا کاربر بنابه تمایل خود از یکی از آن‌ها استفاده کند. با این حال اگر تنها با یکی از سری‌های ایرپادز پرو احساس راحتی می‌کنید، به‌هنگام گم یا خراب شدن آن نیاز به سری جدید خواهید داشت.

سری ایرپادز پرو

اگر در آمریکا حضور دارید و چنین مشکلی برای‌تان پیش آمده است، می‌توانید به‌راحتی با مراجعه به وب‌سایت رسمی اپل، سری جدید مدنظر خود را تهیه کنید. اپل سری‌های ایرپادز پرو را در قالب بسته‌هایی دو عددی به‌فروش می‌رساند. هر یک از این بسته‌ها ۸ دلار قیمت دارند؛ این یعنی اگر بخواهید سه جفت سریِ بزرگ و متوسط و کوچک را با هم تهیه کنید، ملزم به پرداخت ۲۴ دلار خواهید بود.

بر اساس اعلام رسمی، اپل سفارش‌های مربوط به سری ایرپادز پرو را در عرض یک روز کاری به دست مشتریان می‌رساند. انجام این کار از سوی اپل، کار کسانی را که سری هدفون‌شان دچار مشکل شده است یا این‌که آن را گم کرده‌اند و نمی‌توانند به فروشگاه‌های حضوری مراجعه کنند، بسیار راحت‌تر می‌کند. ناگفته نماند اپل برای جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا مجبور شد تمامی فروشگاه‌های فیزیکی خود را تعطیل کند. 

شما کاربران زومیت دیدگاه در این رابطه دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات