ویدیوهایی از هدفون بی‌سیم گلکسی بادز پلاس سامسونگ منتشر شد

شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی ویدیویی از محصول گلکسی بادز پلاس (+Galaxy Buds) در اینترنت منتشر شده که نشان می‌دهد ظاهرا طراحی آن تغییرات خاصی به خود ندیده است.
تبلیغات

هدفون‌ جدید بی‌سیم سامسونگ با نام +Galaxy Buds به‌زودی عرضه می‌شود و به‌نظر می‌رسد که سامسونگ دقیقا همان طراحی مدل قبلی خود را حفظ کرده‌ است. به‌تازگی ویدیوهایی از این هدفون منتشر شده که در ادامه در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

توسعه‌دهندگان XDA به ویدیوهایی که متعلق به محصول آینده‌ی budsplus است در برنامه‌ی SmartThings سامسونگ دسترسی پیدا کردند. سری گلکسی بادز، اولین‌بار با گوشی‌های گلکسی اس ۱۰ معرفی شده بودند و احتمالا سری جدید آن نیز با گوشی‌های سری گلکسی اس ۱۱ عرضه خواهد شد. اولین نسخه از هدفون‌های کاملا بی‌سیم سامسونگ برای استفاده‌ی روزمره مورد استقبال خوبی قرار گرفته است. بر همین اساس احتمال داده می‌شود که سامسونگ طرفداران خود را داشته باشد و به همین دلیل تغییری در طراحی سری جدید گلکسی بادز ایجاد نکرده و به فکر کارایی بیشتر محصول جدید خود بوده است.

گلکسی بادز پلاس با طراحی تکراری اما قابلیت‌های پیشرفته معرفی خواهد شد

به‌طور کلی در کنار طراحی تکراری این محصول شاهد قابلیت‌هایی نظیر حذف سروصدای محیط و قابلیت شارژ بی‌نظیر خواهیم بود که عملکرد و کارایی بیشتری را در این گلکسی بادزهای بسیار کوچک به ارمغان می‌آورند. هنوز مشخصات زیادی از این هدفون‌های بی‌سیم منتشر نشده اما باید انتظار افزایش عمر باتری، پشتیبانی از aptX و دیگر قابلیت‌های به‌روز و پیشرفته را داشته باشیم. در نهایت ویژگی‌ها و تنوع رنگ‌بندی این محصول بسیار جذاب خواهد بود و باید منتظر جزییات بیشتر از این سری محصولات باشیم.

محصول مورداشاره احتمالا در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۰ رونمایی و عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که سامسونگ، هدفون +Galaxy Buds را در یک رویداد مستقل در روز سه‌شنبه، ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن)، همراه‌ با سری Galaxy S11 و Galaxy Fold 2 رونمایی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات