MSI با این سخت‌افزار قدرتمند، گیمرها را غافلگیر کرد

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
نمایی از دو کارت گرافیک سری MSI RTX 4080 Super
با کارت گرافیک RTX 4080 Super و SSD مجهز به خنک‌کننده مایع MSI می‌توانید هر بازی دلخواهی را با فریم بالا اجرا کنید.
تبلیغات

ام اس آی در نمایشگاه CES 2024 سه محصول جذاب و قدرتمند خود را برای گیمرها با کارت گرافیک سفارشی RTX 4080 Super، فضای ذخیره‌سازی SSD مدل Spatium M580 مجهز به خنک‌کننده‌ی مایع و روتر مش وای‌فای رونمایی کرد.

گرافیک RTX 4080 Super به ۱۶ گیگابایت VRAM مجهز است و در‌کنار دو کارت گرافیک انویدیا مدل RTX 4070 Ti Super و مدل RTX 4070 Super معرفی شد و می‌تواند جایگزین سریع‌تر و با هسته‌های بیشتری برای گرافیک ام اس آی مدل RTX 4080 باشد.

نمای نزدیک از کارت گرافیک RTX 4080 Super 16G EXPERT

ام‌اس‌آی هنوز زمان عرضه و قیمت کارت گرافیک مدل RTX 4080 Super را رسماً اعلام نکرده است؛ اما بر‌اساس توضیحات انویدیا، احتمالاً این کارت در پایان ژانویه امسال (اوایل بهمن‌ماه) و با قیمت ۹۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

فضای ذخیره‌سازی SSD مدل Spatium M580، دومین محصولی است که MSI در نمایشگاه CES 2024 معرفی کرد. این SSD از ۴ ترابایت فضای ذخیره‌سازی برخوردار است و سرعت خواندن و نوشتن آن به‌ترتیب تا ۱۴۰۰۰ و ۱۲۰۰۰ مگابایت‌بر‌ثانیه می‌رسد.

نمایی از فضای ذخیره‌سازی SSD مدل Spatium M580 به رنگ مشکی

روتر مش وای‌فای Roamii برند ام‌اس‌آی شبکه‌ای قدرتمند برای استریم بازی با وضوح 4K یا حتی 8K را امکان‌پذیر می‌کند و می‌تواند پهنای باند استریم VR و AR را نیز به‌خوبی مدیریت کند.

نمایی از سه عدد روتر مش MSI Roamii در رنگ سفید

روتر مش MSI Roamii از Wi-Fi 7 و تمام فناوری‌های متعلق به آن مانند باندهای فرکانس ۳۲۰ مگاهرتز، MLO و Multi-RU و 4K-QAM برای ارائه سرعت بیشتر، اما با تأخیر کمتر استفاده می‌کند.

مش وای‌فای جدید MSI حداکثر سرعت ۲۱ گیگابایت‌بر‌ثانیه دارد و از سیستم‌های متصل به IoT (اینترنت اشیاء) خانگی در‌مقابل سوءاستفاده‌های بیرونی محافظت می‌کند. قیمت مودم مش MSI Roamii و زمان عرضه‌ی آن هنوز مشخص نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات