ایسوس از مانیتور ۳۲ اینچی OLED، مادربرد Z790 و روتر وای‌فای ۷ جدیدش رونمایی کرد

جمعه ۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
محصولات جدید ایسوس در گیمزکام
ایسوس در رویداد گیمزکام ۲۰۲۳ محصولات سخت‌افزاری مختلفی معرفی کرده است.
تبلیغات

ایسوس چندین مانیتور جدید در گیمزکام (Gamescom) معرفی کرد که یکی از آن‌ها مانیتور ۳۲ اینچی OLED با وضوح 4K است که البته آن را در ابعاد ۳۴ و ۴۹ اینچ نیز عرضه می‌کند. این محصول که با نام PG32UCDM شناخته می‌شود از نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و نرخ پاسخ‌گویی آن ۰٫۰۳ میلی‌ثانیه اعلام شده است. این مانیتور ایسوس به‌لطف بهره گرفتن از فناوری QD-OLED می‌تواند به روشنایی ۱۰۰۰ نیت برسد، عملکرد آن ازنظر دقت نمایش رنگ و کنتراست بسیار عالی بوده و برای نمایش واضح‌تر متن از طرح‌بندی زیرپیکسلی بهبودیافته بهره می‌برد.

مانیتور PG32UCDM ایسوس از هیت‌سینک سفارشی و مواد گرافنی برای کاهش حرارت قطعات داخلی بهره می‌برد وبه سوئیچ KVM و پورت HDMI 2.1، DisplayPort 1.4 و USB C با قابلیت شارژ لوازم الکترونیکی مجهز شده است و ظاهراً در سه‌ماهه‌ی اول سال آینده روانه‌ی بازار خواهد شد.

مانیتور  ایسوس PG32UCDM

ایسوس همچنین از مانیتور OLED خمیده (800R) با ابعاد ۳۴ اینچ و وضوح ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل رونمایی کرد. این محصول از نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز و نرخ‌تأخیر پاسخ‌گویی ۰٫۰۳ میلی‌ثانیه بهره می‌برد. حداکثر سطح روشنایی مانیتور ایسوس ROG Swift OLED PG34WCDM به ۱۳۰۰ نیت می‌رسد و با گواهی DisplayHDR True Black 400 عرضه می‌شود.

مانیتور ایسوس مدل PG49WCD پنل QD-OLED اولتراوید ۴۹ اینچی دارد که وضوح ۵۱۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل را ارائه می‌دهد و از نرخ نوسازی ۱۴۰ هرتز و نرخ پاسخ‌گویی ۰٫۰۳ میلی‌ثانیه پشتیبانی می‌کند. حداکثر سطح روشنایی این نمایشگر به ۱۰۰۰ نیت می‌رسد و امکان شارژ محصولات الکترونیکی را با توان ۹۰ وات دارد. قیمت مانیتور ۴۹ اینچی ایسوس هنوز مشخص نشده است.

مانیتور pg34wcdm

ایسوس همچنین چند مادربرد Z790 را با پشتیبانی از پردازنده‌ نسل دوازدهم، سیزدهم و نسل بعدی اینتل معرفی کرد. این شرکت همچنین در صفحه‌ی وب اختصاصی خود تأیید کرد نسل چهاردهم تراشه‌های تیم آبی Raptor Lake-S refresh نام خواهند داشت.

مادربورد ایسوس Z790

ماردبردهای جدید ایسوس قابلیت‌هایی مثل اسلات PCIe 5.0 M.2 آن‌بورد، چهار اسلات PCIe 4.9 M.2، دو درگاه USB C تاندربولت ۴ و کانکتور USB C با پشتیبانی از نرخ انتقال داده‌ی ۲۰ گیگابیت برثانیه را ارائه می‌دهند و از Quick Charge پلاس با حداکثر توان ۶۰ وات و وای‌فای ۷ پشتیبانی می‌کنند. قیمت مادربرد جدید ایسوس هنوز مشخص نشده است.

روتر وای فای ۷

ایسوس روتر جدیدی به‌نام ROG Rapture GT-BE98 Pro را با پشتیبانی از وای‌فای ۷ معرفی کرده است که به‌گفته‌ی این شرکت اولین روتر گیمینگ چهاربانده‌ی جهان است که از پتانسیل کامل وای‌فای ۷ با پشتیبانی از کانال ۳۲۰ مگاهرتز در باند ۶ گیگاهرتز استفاده می‌کند و بدین‌ترتیب می‌تواند سرعتی معادل ۱۶۰ درصد بیشتر از نسل قبل وای‌فای را ارائه دهد.

روتر ایسوس ROG Rapture GT-BE98 Pro همچنین از عملکردهای Multi-Link و Multi-RU Puncturing برای اتصالات بی‌سیم سریع‌تر و بهینه‌تر پشتیبانی می‌کند و حداکثر سرعت انتقال داده‌های آن به ۳۰ هراز مگابیت برثانیه می‌رسد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات