کیس گیمینگ ROG Hyperion GR701 با طراحی زیبا و متمرکز بر مدیریت بهتر حرارت معرفی شد

پنج‌شنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
مطالعه 3 دقیقه
کیس ایسوس ROG Hyperion GR701
ایسوس در رویداد CES ۲۰۲۳ از کیس گیمینگ ROG Hyperion GR701 با طراحی زیبا و مهندسی‌شده برای ساخت کامپیوترهای شخصی به‌روز، رونمایی کرد.
تبلیغات

دنیای ساخت رایانه‌های شخصی تعییر کرده است. کیس‌های کامپیوترهای شخصی، از گرافیک‌های جدید سری RTX 40 انویدیا گرفته تا سرعت و ارائه‌ی شارژ سریع ازطریق USB، باید از جدیدترین و بهترین فناوری‌های روز پشتیبانی کند. ایسوس با معرفی ROG Hyperion GR701 سعی دارد شاسی بادوام و زیبایی را برای افرادی که تمایل دارند سیستم موردنظرشان را خود، سرهم کنند، ارائه می‌دهد. این محصول با طراحی متمرکز بر عبور جریان هوا به مدیریت بهتر حرارت قطعات داخلی کمک می‌کند.

Hyperion GR701 درواقع نسل بعدی شاسی‌های بلند ROG ایسوس است. اولویت اصلی این کیس، کنترل بهینه‌ی جریان هوا است و به‌همین دلیل از کانال‌های بزرگی در بخش جلو بهره می‌برد و علاوه‌براین یک توری، در لبه‌ی بالای آن امتداد یافته است. این کیس به‌لطف کانال‌های مذکور از دو رادیاتور ۴۲۰ میلی‌متری پشتیبانی می‌کند تا اطمیمان حاصل شود اجزای داخلی کیس همیشه خنک کار کنند و درنتیجه بهترین عملکرد را ارائه دهند.

کیس ایسوس ROG Hyperion GR701
کیس ایسوس ROG Hyperion GR701

کیس جدید ROG Hyperion همچنین با درنظر گرفتن نسل جدید سخت‌افزارهای کامپیوتری طراحی شده است. این مصحول از مادربرد تا ابعاد ۱۲ اینچ E-ATX، دو درگاه USB C نسل دوم مبتنی‌بر USB 3.2 در جلو و تعداد زیادی اسلات برای ارتقاهای آینده پشتیبانی می‌کند. جدیدترین کارت گرافیک‌ها، قدرت پردازشی فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهند و به هیت‌سینک‌های بزرگ مجهز شده‌اند. ROG Hyperion به‌اندازه‌ی کافی فضا دارد و حتی بزرگ‌ترین گرافیک‌ها مثل ROG Strix GeForce RTX 4090 را درخود جا می‌دهد. این محصول یک پایه‌ی افقی معمولی با عرض حداکثر ۴۶۰ میلی‌متر دارد و علاوه‌براین امکان قرار دادن گرافیک در حالت عمودی با حداکثر ابعاد ۱۳۰ میلی‌متر در آن وجود دارد. نگه‌دارنده‌های کارت گرافیک این کیس از جنس آلومینیوم بوده و کیفیت آن‌ها به‌حدی است که از جدا شدن کارت‌ها جلوگیری خواهند کرد. این پایه‌ها همچنین به‌نحوی طراحی شده‌اند که مدیریت کابل را آسان‌تر می‌کنند.

ایسوس می‌گوید برای مدیریت بهتر کابل‌ها در کیس ROG Hyperion جدید، فضایی به ابعاد ۳۴ میلی‌متر در بخش پشتی پنل جانبی آن تعبیه کرده است که می‌تواند همه‌ی سیم‌کشی‌ها و گیره‌ها را در خود جا دهد و بدین‌ترتیب ظاهر داخلی دستگاه همچنان زیبا و به‌نظر خواهد رسید. درب اکرلیک شفاف ROG Hyperion نیز تمام کابل‌ها را قبل‌از قراردادن پنل پشتی، نگه می‌دارد. علاوه‌براین فضای بیشتری برای دفع گرما ارائه می‌دهد و از کنترلر داخلی ARGB و حداکثر هشت دستگاه و ۶ فن PWM پشتیبانی می‌کند.

کیس ایسوس ROG Hyperion GR701
کیس ایسوس ROG Hyperion GR701

ROG Hyperion یک کیس با ویژگی‌های کامل و فضای بسیار زیاد است که دست شما را در ساخت کامپیوترهای شخصی باز می‌کند. این محصول همچنین با پیچ‌های اضافه، بند کابل‌ها و روکش‌های شکاف PCIe عرضه می‌شود. کیس مورداشاره یک کشوی کوچک دارد که می‌توان از آن برای نگه‌داری پیچ‌ها و لوازم‌جانبی و حتی یک پیچ‌گوشتی کوچک استفاده کرد. پنل جانبی این محصول بدون هیچ ابزاری باز می‌شود و پوشش پاور آن به‌نحوی طراحی شده است که جریان هوا را به‌خوبی عبور دهد و به‌طور همزمان حفره‌های کوچکی داشته باشد تا از ریزش پیچ‌ها جلوگیری کند. یک پنل OLED ROG Thor نیز روی این کیس تعبیه شده است تا بتوانید همیشه میزان مصرف انرژی را مشاهده کرد.

درنهایت کیس ROG Hyperion GR701 سعی دارد ازنظر زیبایی شناسی نیز با دیگر محصولات بازار متمایز باشد. پنل داخلی درکنار مادربرد، فضایی را برای قراردادن یک رادیاتور، فن‌ها ARGB، چند SSD با ابعاد ۲٫۵ اینچ و موارد دیگر را ارائه می‌دهد. علاوه‌براین می‌توان از این فضا به‌عنوان یک‌جفت دستگیره‌ی محکم استفاده کرد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات