کیس گیمینگ NZXT با قیمت ۸۰۰ دلار و بدون پردازنده گرافیکی اختصاصی معرفی شد

دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
NZXT کامپیوتر پیش‌ساخته‌ای برای دوران کمبود کارت گرافیک معرفی کرده است که مجهز به پردازنده Ryzen 5600G با واحد گرافیکی داخلی است و می‌توان از آن برای گیمینگ استفاده کرد.
تبلیغات

NZXT تولیدکننده قطعات سخت‌افزاری کامپیوتر است که کیس‌های کامپیوتری، قطعات و لوازم جانبی گیمینگ تولید می‌کند. این شرکت برای مقابله با بحران کمبود تراشه و کارت‌های گرافیکی، کیس گیمینگی با قیمت ۸۰۰ دلار بدون پردازنده گرافیکی اختصاصی و با پردازنده‌ای مجهز به واحد گرافیکی داخلی معرفی کرده است؛ کیس گیمینگ NZXT شاید بهترین انتخاب برای گیمر‌ها نباشد، اما کمبود عرضه و قیمت‌های گزاف پردازنده‌های گرافیکی اختصاصی، این محصول را به گزینه‌ای جذاب برای افراد مقتصد تبدیل کرده است.

با اینکه پردازنده مجهز به واحد گرافیکی داخلی، مهم‌ترین نکته در ساخت کیس گیمینگ NZXT محسوب می‌شود، اما مشخصات دیگر این محصول نیز ارزش معرفی دارند.

به گزارش verge، کیس گیمینگ NXTZ مجهز به حافظه‌های NVMe SSD پانصد گیگابایتی و رم ۱۶ گیگابایتی است و منبع تغذیه‌ای ۶۵۰ واتی نیمه‌حرفه‌ای دارد که می‌تواند پاسخگوی تأمین برق مورد نیاز کارت گرافیک RTX 3060 باشد.

framerate

به گفته NXZT بهترین فریم ریت برای اجرای بازی‌ها با این کیس گیمینگ فریم ریت متوسط 1080p است.

داشتن پردازنده اختصاصی در کیش گیمینگ همیشه امتیاز محسوب می‌شود و طبق گفته بسیاری از فروشندگان حتی رده‌پایین‌ترین کارت گرافیک‌ها مانند GTX 1650 هم عملکرد بهتری از گرافیک 5600G خواهند داشت؛ اما باید توجه داشت که در حال حاضر بازار کارت‌های گرافیک رونقی ندارد و به خاطر کمبود تراشه بیشتر کیس‌های گیمینگ موجود در بازارهای آنلاین بدون پردازنده‌ گرافیکی به فروش می‌رسند.

شاید کیس‌های گیمینگ بدون پردازنده گرافیکی اختصاصی در آینده و بعد از حل مشکل کمبود تراشه دیگر مورد توجه گیمر‌های حرفه‌ای نباشند و توان رقابت با پردازنده‌های گرافیکی اختصاصی را نداشته باشند، اما می‌توانند در شرایط حاضر حداقل امکانات بازی کردن را برای شما فراهم کنند و علاوه بر این به خاطر داخلی بودن واحد گرافیکی در پردازنده اصلی آن، امکان جدا کردن آن و فروشش توسط دلالان در بازار نیز وجود ندارد.

شما درباره مشخصات کیس گیمینگ NZXT چه دیدگاهی دارید؟ ممکن است زمانی این کیس انتخاب شما برای اجرای باز‌ی‌ها باشد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات