این کیوسک گیمینگ یک میلیاردی، بهشت گیمرها است

دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کیوسک گیمینگ کولر مستر
اگر هنگام بازی کردن، فضای اطراف حواستان را پرت می‌کند، این کیوسک گیمینگ مخصوص شما است.
تبلیغات

کیوسک گیمینگ کولر مستر که با هدف ارائه تجربه‌ای بی‌نظیر در صنعت بازی رونمایی شد، فصلی جدید را برای گیمرها رقم می‌زند.

صندلی نرم، فضای نیمه‌محصور و سقف کاملاً متحرک که با ایجاد محیطی خصوصی جلوی حواس‌پرتی هنگام بازی کردن را می‌گیرد، رؤیای همه‌ی گیمر‌ها است. این کیوسک که ORB X نام دارد، از سه صفحه‌نمایش ۲۷ اینچی بهره می‌برد تا خیالتان را از بابت پوشش همه‌جانبه‌ی بازی‌ها راحت کند.

کیوسک گیمینگ کولر مستر

آی‌تی‌هوم می‌نویسد بلندگوهای داخلی و سیستم صوتی ۶۰ واتی با ارائه صدای سه‌بعدی، کاربر را از استفاده از هدفون بی‌نیاز می‌کند. روشنایی قابل تنظیم ARGB با پشتیبانی از حالات مختلف نور، تجربه‌ی گیمینگ را بهبود می‌دهد.

صندلی ارگونومیک چرمی ORB X راحتی کاربر را در اولویت قرار می‌دهد و بالش پشتی قابل‌تنظیم آن جلوی آسیب به کمر و گردن را می‌گیرد. سقف متحرک این کیوسک علاوه‌بر فراهم‌سازی فضای خصوصی، ظاهری کروی و بسیار مدرن را به‌ارمغان می‌آورد و در رنگ‌های مشکی و سفید دردسترس قرار می‌گیرد.

ORB X با وزن ۳۴۳٫۵ کیلوگرم، به پاور کولر مستر ۱۲۰۰ واتی مجهز شده است و برای میزبانی از مانیتور ها توان مصرفی حداکثر ۷۵۰ واتی ارائه می‌دهد. این کیوسک گیمینگ از یک هاب USB پشتیبانی می‌کند که شامل سه درگاه USB-A و سه درگاه USB-C می‌شود.

‌کیوسک غول‌پیکر کولر مستر هم‌اکنون در چین دردسترس خریداران قرار دارد و قیمتش به ۱۳۹٬۹۹۹ یوان (۱۹٬۱۷۹ دلار) می‌رسد.

اگر به محصولات کولر مستر علاقه‌مندید، می‌توانید با مراجعه به بخش محصولات از قیمت مانیتور کولر مستر، قیمت کیس کولر مستر و دیگر تولیدات این شرکت مطلع شوید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات