بهترین بازی‌های فوتبالی آنلاین و بدون اینترنت برای گوشی

جمعه ۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
بهترین بازی‌های فوتبالی برای اندروید و آیفون
در این مقاله بهترین بازی‌های فوتبال آفلاین و آنلاین برای گوشی‌های اندروید و آیفون را معرفی می‌کنیم.
تبلیغات

فوتبال در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد و ظهور بازی‌های موبایلی باعث شده تا هر سال تعداد افرادی که به بازی‌های فوتبالی دسترسی پیدا می‌کنند، افزایش ‌یابد.

با ظهور گوشی‌های هوشمند آیفون و اندروید، عاشقان فوتبال می‌توانند اپلیکیشن‌های بازی موبایل را دانلود و نصب ‌کنند تا بتوانند در هر زمانی سرگرم شوند و لذت ببرند. در این مطلب به معرفی بهترین بازی‌های فوتبال برای اندروید و iOS می‌پردازیم.

بهترین بازی‌های فوتبالی آنلاین برای گوشی

FIFA Soccer

بهترین بازی فوتبال اندروید و آی او اس - FIFA Soccer

FIFA Soccer بی‌شک جزو محبوب‌ترین بازی فوتبال در موبایل است. این بازی شامل حالت‌های کمپین تک نفره، لیگ‌های رقابتی آنلاین و بازیکنان متعدد از حدود 550 تیم است. FIFA Soccer گرافیک خوبی دارد و فوتبال واقعی را کاملا شبیه‌سازی می‌کند.

این بازی همیشه به‌روز می‌شود و هم برای اندروید و هم iOS در دسترس قرار دارد. تنها چیزی که نیاز دارید، اینترنتی فعال برای لذت‌بردن از FIFA Soccer است. این یکی از بازی‌هایی است که با چشیدن طعم آن قطعا خسته نخواهید شد.

eFootball PES 2023

بهترین بازی فوتبال اندروید و آی او اس - eFootball PES 2023

eFootball PES 2023 توسط KONAMI طراحی شده و بهترین و واقع‌گرایانه‌ترین بازی فوتبال موبایل است. همچنین بزرگترین رقیب فیفا در زمینه بازی موبایل به حساب می‌آید. این بازی شبیه‌ به بازی‌های کنسولی است و جزئیات دقیق و کاملی ارائه می‌دهد. از طرفی دیگر می‌توانید در آن یک تیم بسازید و استعداد پیدا کنید و در نهایت به مدیریت آن بپردازید.

eFootball PES 2023 در طول سال‌ها دست‌خوش به‌روزرسانی‌های زیادی شده است. جدیدترین نسخه هم برای گوشی‌های اندرویدی و هم برای آیفون‌ وجود دارد.

این بازی با پاس دقیق، تاکتیک‌های عمیق و حرکات طبیعی بازیکن هیجان بی‌نظیری را فراهم می‌کند. ما مطمئن نیستیم که این بهتر از فیفا باشد؛ اما هنوز هم رقیب شایسته‌ای است و ارزش امتحان‌کردن را دارد.

Dream League Soccer 2023

بهترین بازی فوتبال اندروید آی او اس - Dream League Soccer 2023

Dream League Soccer 2023 مانند بسیاری دیگر از بازی‌های این فهرست یک شبیه‌ساز است. شما تیمی می‌سازید، با بازیکنان دیگر بازی می‌کنید و حتی کارهایی مانند ساخت استادیوم خودتان را انجام می‌دهید. شما همچنین می توانید پیراهن‌های بازیکنان خود را طراحی کنید. Dream League Soccer 2023 بیش از 4000 بازیکن دارد و از طرفی دیگر نسخه 2023 از هوش مصنوعی بهتر با محیط بازی روان‌تر نسبت به سال‌های قبل برخوردار است.

Dream League Soccer مطمئناً تجربه بازی رضایت‌بخشی را ارائه می‌دهد و اگر به بازی‌های فوتبال علاقه دارید، انتخاب مناسبی خواهد بود.

Soccer Manager 2023

بهترین بازی فوتبال اندروید و آی او اس - Soccer Manager 2023

Soccer Manager 2023 جدیدترین بازی از مجموعه‌ی موفق Soccer Manager است. جدیدترین نسخه با چند به‌روزرسانی و ارتقا، شباهت زیادی به نسخه‌های قبلی خود دارد. شما با مدیریت یک تیم در لیگ انتخابی خود شروع می‌کنید. همان‌طور که بازی می‌کنید، تیم و سایر موارد خود را می‌توانید بسازید. این بازی دارای بیش از ۹۰۰ باشگاه و ۲۵۰۰۰ بازیکن است. به‌طور کلی، Soccer Manager 2023 شبیه‌ساز مدیریت تیم مانند اکثر بازی‌های فوتبال در اندروید و iOS است و مطمئناً تجربه جدیدی را به شما ارائه می‌دهد.

بهترین بازی‌های فوتبالی بدون اینترنت برای گوشی

World Soccer League

بهترین بازی فوتبال اندروید و آی او اس - World Soccer League

World Soccer League ویژگی‌های بسیار خوبی دارد. این بازی به شما اجازه می‌دهد تا چهار حالت مختلف (بازی دوستانه، جام جهانی، لیگ و تمرینات) را امتحان کنید. تعجبی ندارد که این بازی یکی از محبوب‌ترین بازی‌های فوتبال آفلاین در اندروید و iOS است.

شما این اختیار را دارید که هر زبانی را از بین ۱۵ زبان انتخاب کنید. افزون‌براین، به ۲۰۰۰ بازیکن و ۶۰ باشگاه دسترسی دارید. علاوه‌بر این، می‌توانید هر لحظه را در حین بازی ضبط کنید.

Score Hero

Score Hero بهترین بازی فوتبال اندروید و iOS

بی‌شک Score Hero بازی فوق‌العاده‌ای است. میلیون‌ها نفر آن را بازی می‌کنند و این بازی نقدهای مثبت زیادی دارد.

پس از ورود، می‌توانید آن را در هر کجا و در هر زمان بازی کنید. شما می‌توانید ظاهر بازیکنان خود را شخصی‌سازی کنید که شگفت‌انگیز به‌نظر می‌رسد.

مهم‌تر از همه، گرافیک سه‌بعدی و بیش‌از 650 مرحله‌ی چالش‌برانگیز دارد. مطمئنا همین مورد برای سرگرم نگه‌داشتن شما برای مدت طولانی کافی است. برای اثبات این موضوع، تنها کافی است خودتان آن را دانلود و بازی کنید.

Dream League Soccer 2023

بهترین بازی فوتبال بدون اینترنت Dream League Soccer 2023

امکان تجربه بازی Dream League Soccer 2023 به دو صورت آنلاین و آفلاین فراهم است؛ اما در حالت آفلاین محدودیت‌های زیادی وجود دارد.

Soccer Cup 2023

بهترین بازی فوتبال بدون اینترنت برای گوشی - Soccer Cup 2023

Soccer Cup 2023 تجربه جذابی از بازی را به شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید آن را روی گوشی‌های اندرویدی یا iOS خود نصب کنید و ویژگی‌های قابل توجهی دارد که می‌تواند تجربه بازی‌های فوتبال آفلاین شما را به سطح کاملا جدیدی برساند.

در Soccer Cup 2023 به حالت‌های مختلفی مانند فصلی، مسابقات چندجانبه و تمرینی دسترسی دارید و می‌توانید هر لحظه بدون اتصال به اینترنت در هر جایی بازی کنید. این بازی نیز مرتباًً به‌روز رسانی می شود و توانسته است توجه بسیاری از گیمرها را به خود جلب نماید.

Final Kick

بهترین بازی فوتبال بدون اینترنت برای گوشی ایفون و آندروید - Final Kick

Final Kick بازی فوتبالی‌ای است که روی تکنیک تمرکز دارد که بسیاری آن را هیجان‌انگیزترین پیشرفتی می‌دانند که هر مسابقه می‌تواند داشته باشد: ضربات پنالتی که دو تیم از فاصله‌ی یازده متری به سمت دروازه حریف می‌زنند.

برخلاف دیگر بازی‌های مشابه، در Final Kick بازیکنان تنها مجبور به ضربه‌ی پنالتی نیستند؛ بلکه سعی می‌کنند با حرکت‌دادن دروازه‌بان مانع ورود توپ شوند.

محیط بازی در هر دو حالت یکسان است: انگشت خود را به سمتی که می‌خواهید به توپ ضربه بزنید یا دروازه‌بان را حرکت دهید، جابجا کنید.

در فاینال کیک بازیکنان می‌توانند از طریق اینترنت در مسابقات چندجانبه با هر حریفی بازی کنند. Final Kick بازی فوتبالی بسیار سرگرم‌کننده است که در آن می توانید دوستان خود را از طریق اینترنت به چالش بکشید یا به تنهایی و بدون اینترنت لذت ببرید.

کلام آخر

اگر بازی‌های فوتبالی دیگری برای اندروید و آی‌ا‌واس می‌شناسید، در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید. همچنین می‌توانید سایر سبک‌های بازی‌ها را در مقاله‌ی «بهترین بازی‌های آفلاین اندروید ۲۰۲۳» مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات