بهترین بازی های ماشینی اندروید

سه‌شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
مطالعه 8 دقیقه
شخصی درحال انجام بازی ماشینی
در این مقاله از زومیت، با فهرستی از بهترین بازی‌ های ماشینی اندروید آشنا می‌شویم.
تبلیغات

برای طرفداران بازی‌های اندروید، گزینه‌های انتخاب متنوعی وجود دارد. چه به‌دنبال بهترین بازی های تفنگی اندروید یا بهترین بازی‌ های فوتبالی باشید، چه از انجام بازی‌های ماشینی و مسابقه‌ای واقع‌گرایانه یا بازی‌های فوق‌العاده به سبک آرکید لذت ببرید، دنیایی از بازی‌های جذاب و هیجان‌انگیز را مقابل خود خواهید دید که انتخاب بهترین از میان آن‌ها ممکن است دشوار باشد.

در این مقاله، نگاهی خواهیم داشت به بهترین بازی های ماشینی اندروید؛‌ از شبیه‌سازهای واقعی گرفته تا بازی‌های اکشن هیجان‌انگیز. اگر برای رفتن به جاده‌ی مجازی آماده هستید، به خواندن ادامه دهید.

بهترین بازی های ماشینی اندروید

Asphalt 9: Legends

بازی Asphalt 9

آسفالت ۹ جدیدترین بازی مسابقه‌ای از Gameloft و سری محبوب آسفالت است که تجربه‌ای فوق‌العاده را برای بازیکن به ارمغان می‌آورد. بازیکنان می‌توانند با استفاده از حالت حرفه‌ای، قفل ماشین‌های جدید را باز کنند یا ماشین فعلی خود را ارتقا دهند.

قابلیت TouchDrive به شما کمک می‌کند تا روی تغییر مسیر برای رسیدن به پرش‌ها یا مسیرهای خاص، دریفت‌کردن و استفاده از نیترو تمرکز کنید، درواقع خود بازی شتاب و فرمان شما را کنترل و مسیر پیروزی را هموارتر می‌کند؛‌ اما اگر می‌خواهید خودتان را به چالش بکشید از TouchDrive استفاده نکنید و به گزینه‌های کنترلی دیگر روی بیاورید.

CSR Racing 2

بازی CSR 2

CSR 2 Racing یکی از بازی‌های مسابقه‌ای درگ است؛‌ بنابراین، بازیکنان نیازی به نگرانی در مورد فرمان ندارند و تنها کاری که به‌عنوان بازیکن باید انجام دهید این است که در زمان مناسب دنده را تعویض کنید.

در این بازی، شما ماشین می‌خرید، ارتقا می‌دهید و سپس مسابقه را شروع می‌کنید. CSR 2 حالت‌های مبارزاتی مختلف با تعداد زیادی مسابقه را در اختیارتان قرار می‌دهد و در صورت تمایل می‌توانید با افراد به‌صورت آنلاین مسابقه دهید. اگرچه ممکن است به‌دلیل درگ‌بودن موردعلاقه‌ی برخی از افراد نباشد، CSR Racing 2 از نظر بصری به‌اندازه کافی خیره‌کننده است و پیشرفت‌های گیم‌پلی را ارائه می‌دهد؛ به همین دلیل، به‌راحتی می‌تواند علاقه‌مندان به نسخه‌های قبلی بازی را به‌خود جذب کند.

CarX Highway Racing

بازی CarX Highway Racing

اگر رانندگی پرسرعت در جاده‌های پرترافیک را دوست دارید، CarX Highway Racing را امتحان کنید. این بازی با گرافیک چشم‌نواز و ماشین‌های متنوع برای انتخاب توانسته است به یکی از بهترین بازی های ماشینی اندروید تبدیل شود. در این بازی می‌توانید وسیله نقلیه خود را طوری تنظیم کنید تا مطمئن شوید همان‌گونه که می‌خواهید عمل می‌کند.

با شرکت در مسابقه آنلاین و کسب مقام اول با سایر بازیکنان رقابت کنید و پس از پیروزی به لیگ بعدی صعود کنید. در هر فصل رقبا و چالش‌های جدیدی در انتظارتان هستند. این بازی دارای حالت‌های مختلفی مثل رانندگی در صحراهای تگزاس و تلاش برای فاش‌کردن فعالیت‌ سازمان‌های مخفی است که هیجان بازی را دوچندان می‌کند.

Rally Fury: Extreme Racing

بازی Rally Fury

Rally Fury به‌دلیل وجود بازی‌هایی از جمله GRID Autosport و CSR Racing، عمدتاً نادیده گرفته می‌شود؛ اما اگر قبلاً با دیگر بازی‌های ژانر مسابقه‌ای موبایل بازی کرده باشید، این بازی نیز ارزش امتحان کردن را دارد. درحال حاضر، بازی شامل مسیرهای مختلف، موسیقی پرانرژی و جلوه‌های صوتی شگفت‌انگیز برای ایجاد محیطی جذاب است.

کنترل‌های صفحه لمسی ساده و قابل فهم هستند؛ اما اگر تازه‌کار هستید، برای بهتر کردن مهارت‌های خود باید تمرین کنید. همچنین، با استفاده از کنترل‌های صفحه لمسی یا حرکتی، باید مهارت‌های خود را در مسابقه، دریفت و افزایش سرعت بهینه کنید. با مسابقه‌دادن و انجام بازی به‌طور معمول، می‌توانید پول نقد زیادی برای خرید و ارتقاء ماشین‌های خود بدون پرداخت درون‌برنامه‌ای کسب کنید.

GRID™ Autosport

بازی Grid Autosport

GRID Autosport اولین‌بار در سال ۲۰۱۴ برای رایانه‌های شخصی، ایکس باکس و پلی استیشن منتشر شد و مدتی است کاربران اندروید می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. درحالی که گرافیک بازی هنوزهم تاحدی قدیمی به‌نظر می‌رسد، نزدیک‌ترین تجربه‌ای است که می‌توانید به بازی‌های ماشینی کنسولی در Play Store داشته باشید. برخلاف قدیمی‌بودن آن، بسیاری از ویژگی‌های مسابقه‌ای مدرن مانند تغییر شکل نرم بدن را شامل می‌شود.

درحالی که Asphalt 9 به سبک مسابقه ای Arcade تمایل دارد، GRID Autosport تجربه‌ای واقعی و همه‌جانبه را ارائه می‌دهد.

!Hot Lap League: Racing Mania

بازی Hot Lap League

Hot Lap League یکی از بازی‌های نسبتا جدید مسابقه‌ای است که حتماً باید در کتابخانه‌ی بهترین بازی‌های ماشینی شما باشد. آهنگ‌های پر جنب‌وجوش و فوق‌العاده، جمعیت تشویق‌کننده و چال‌های پرهیجان، همگی به‌طرز شگفت‌انگیزی یادآور بازی‌های ماشینی Matchbox و Hot Wheels در دوران کودکی هستند.

بازیکنان این امکان را دارند که بین کنترل‌های شیب یا کنترل ضربه‌ای یکی را انتخاب کنند و شانس خود را برای پیروزی افزایش دهند. می‌توانید مهارت‌های خود را با مسابقه‌دادن با ارواح دیگر بازیکنان، رقابت در آزمون‌های زمانی، تکمیل رویدادها و چالش‌های روزانه و غیره تقویت کنید.

Motorsport Manager Mobile 3

بازی Motorsport Manager Mobile 3

در بازی Motorsport Manager Mobile 3 به‌جای اینکه مسابقه‌دهنده باشید می‌توانید بازیکنان را مدیریت کنید و از این جهت ممکن است باب میل برخی از کاربران نباشد. شما تیم مسابقه‌ای خود را از ابتدا تشکیل می‌دهید و در رویدادهای بین‌المللی به رقابت می‌پردازید تا پیروز شوید. در این بازی تقریباً همه‌چیز تحت کنترل شما خواهد بود؛ از استخدام رانندگان گرفته تا ارتقای ماشین‌ها.

در حین بازی،‌ باید برای هر چیزی از جمله تغییرات آب و هوا و تصادفات آماده باشید. این بازی کاملاً حرفه‌ای است و به شما تصویر کاملی از آنچه در یک مسابقه می‌گذرد، نمایش می‌دهد. همچنین، با چالش‌های متنوع کمک می‌کند مهارت‌های خود را افزایش دهید و از مدیریت تیم‌های مسابقه‌ای هیجان‌زده شوید.

Need for Speed™ No Limits

بازی Need for Speed No Limits

اگر تجربه‌ی بازی Need for Speed، یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های مسابقه‌ای در ایکس‌باکس را داشته باشید، بازی Need for Speed™ No Limits برایتان کاملاً آشنا خواهد بود. این بازی با گرافیک فوق‌العاده، تعداد زیادی ماشین با امکان سفارشی‌سازی، گزینه‌هایی برای کنترل‌های لمسی و کنترل‌های شیب، انتظار شما را از بازی‌های مسابقه‌ای برآورده می‌کند.

چرخه گیم‌پلی بازی همچون بسیاری از بازی‌های مسابقه‌ای، حول محور برنده‌شدن در مسابقات می‌چرخد تا بتوانید نقدینگی خود را افزایش داده و اتومبیل‌های خود را ارتقا دهید. این بازی را می‌توانید به‌صورت رایگان دانلود کنید و در صورت تمایل برای ارتقا سطح خود، به پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای روی بیاورید.

Horizon Chase

بازی Horizon Chase

Horizon Chase یکی از بهترین بازی‌ های ماشینی در سال ۲۰۱۵ محسوب می‌شود که دارای گرافیک الهام‌گرفته از یکپارچه‌سازی با سیستم‌عامل است. همچنین از ده‌ها مسیر و انواع ماشین‌ بهره می‌برد که با پیشرفت خود در بازی می‌توانید قفل آن‌ها را باز کنید. آنچه این بازی را منحصر به فرد می‌کند، پشتیبانی کامل از Android TV و NVIDIA Shield TV است و به شما امکان می‌دهد از اکثر کنترلرهای بازی استفاده کنید.

همچنین می‌توانید از بازی‌های چندنفره آنلاین استفاده کنید و با افراد دیگر به رقابت بپردازید. نسخه رایگان بازی، این امکان را فراهم می‌کند که به برخی از امکانات بازی به‌صورت رایگان دسترسی داشته باشید. از آنجاکه این بازی مسابقه‌ای به‌صورت آفلاین نیز قابل انجام است، در فهرست بهترین بازی های آفلاین اندروید نیز قرار می‌گیرد.

Rush Rally 3

بازی 3 Rush Rally

بازی Rush Rally 3 در شبیه‌سازی مسابقه‌ای با کیفیت کنسول در گوشی موفق عمل کرده و برای طرفداران رالی ارزش امتحان‌کردن را خواهد داشت. حالت‌های انفرادی و چندنفره بسیاری در بازی وجود دارد و می‌توانید به‌هر شیوه‌ای که می‌خواهید مسابقه دهید. افزون‌براین، دارای پشتیبانی کامل از کنترلر و سیستم کنترل لمسی قابل تنظیم است.

راش رالی 3 از سیستم آسیب واقعی بهره می‌برد که باعث می‌شود هنگام برخورد با درختان، موانع یا ماشین‌های دیگر، ماشین شما تغییر شکل داده یا آسیب ببیند. گرافیک‌ها کمی قدیمی به‌نظر می‌رسند؛ اما اگر به‌دنبال تجربه‌ای خوب از بازی مسابقه‌ای رالی هستید، این بازی را از دست ندهید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات