گوگل خیال مشترکین Stadia را راحت کرد؛ پلتفرم بازی آنلاین این شرکت تعطیل نخواهد شد

یک‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی شایعاتی درمورد تعطیلی احتمالی سرویس بازی ابری گوگل موسوم به Stadia منتشر شده بود اما گوگل در پاسخ به این گزارش‌ها گفت این پلتفرم همچنان به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
تبلیغات

برخلاف شایعاتی که چند روز گذشته درمورد تعطیلی سرویس Stadia منتشر شده است، گوگل اعلام کرد پلتفرم بازی ابری این شرکت تعطیل نخواهد شد. غول جست‌وجوی اینترنت پس از شایعه‌ای که اوایل هفته‌ی جاری درمورد متوقف شدن سرویس بازی آنلاین این شرکت مطرح شد، بیانیه‌‌ای صادر کرد. حساب رسمی Stadia در توییتر در پاسخ به یکی از مشترکان نگران این سرویس گفت:

Stadia تعطیل نخواهد شد و مطمئن باشید ما به‌طور مداوم درحال اضافه کردن بازی‌های باکیفیت‌تر به این پلتفرم هستیم.

انگجت می‌نویسد، برخی از طرفداران Stadia پس از شنیدن چندین خبر، تقریباً متقاعد شده بودند که گوگل سرانجام این سرویس را تعطیل خواهد کرد. طبق این پیام، یکی از منابع خبری اعلام کرده بود گوگل اخیراً جلسه‌ای درمورد آینده‌ی سرویس بازی ابری خود و متوقف کردن فعالیت آن برگزار کرده است. این گزارش نشان حاکی از آن بود که گوگل تصمیم دارد Stadia را تا پایان تابستان سال جاری تعطیل کند و این اقدام را با همان استراتژی‌ای که درمورد Play Music اتخاذ کرده بود، انجام خواهد داد.

این‌ که انتشار چند شایعه درمورد تعطیلی Stadia تا این‌حد روی جامعه‌ی مشترکان آن تأثیر گذاشته است، چندان تعجب ندارد، زیرا گوگل مدتی قبل استودیوهای بازی خود را تعطیل کرده بود. علاوه‌براین، غول فناوری مستقر در مانتین‌ویو سابقه‌ای طولانی در راه‌اندازی سرویس‌ها و محصولات جدیدی و سپس متوقف کردن فعالیت آن‌ها دارد. در همین راستا، وب‌سایت Killed By Google فهرستی از خدمات و محصولات این شرکت که اکنون تعطیل شده‌اند منتشر کرده است که می‌توانید آن‌ها را مرور کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات