سونی به رکورد فروش ۲۰ میلیون پلی استیشن 5 دست یافت

شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس جدیدترین آمار، سونی موفق شده است به رکورد فروش ۲۰ میلیون پلی‌استیشن ۵ دست یابد. این شرکت همچنین برنامه‌هایی برای افزایش تولید پلی‌استیشن ۵ در سال جاری دارد.
تبلیغات

خریداران پلی‌استیشن ۵ به‌دلایل مختلفی مثل کمبود عرضه، با مشکلاتی در خرید این کنسول مواجه هستند. سونی تمایل دارد میزان تولید این کنسول را افزایش دهد و امروز رسماً اعلام کرد به رکورد فروش ۲۰ میلیون پلی‌استیشن ۵ دست یافته است. البته پلی‌استیشن ۴ در بازه‌ی زمانی کوتاه‌تری به این رکورد رسید، اما سونی امیدوار است پلی‌استیشن ۵ بتواند با شتاب بیشتری روانه‌ی بازار شود و ازنظر میزان فروش تا سال آینده از نسل قبلی خود پیشی بگیرد. ورونیکا راجرز، معاون فروش جهانی و عملیات تجاری پلی‌استیشن می‌گوید برای رسیدن به این هدف، سونی درحال برنامه‌ریزی برای افزایش درخورتوجه در میزان تولید در سال جاری است.

به گزارش Wccftech، سونی در بخشی از توضیحات خود گفت:

ما بسیار خوشحالیم که اعلام کنیم واحد سرگرمی‌های سونی بیش از ۲۰ میلیون کنسول پلی‌استیشن ۵ در سرتاسر جهان فروخته است. تیم‌های ما از زمان معرفی پلی‌اسیتشن ۵، به‌طور خستگی‌ناپذیر کار کرده‌اند تا یک کنسول بازی نسل جدید ارائه دهند و اکنون می‌خواهیم از طرفداران و حمایت آن‌ها تشکر کنیم. اشتیاق شما به نام تجاری پلی‌استیشن چیزی است که ما را هدایت می‌کند و الهام‌بخش ما برای نوآوری در فناوری‌های جدید، مهندسی آینده بازی و ادامه‌ی ایجاد بهترین مکان برای بازی است.آن دسته از طرفدارانی که هنوز موفق به خرید پلی‌استیشن ۵ نشده‌اند، لطفاً درنظر داشته باشید که ما درحال برنامه‌ریزی برای افزایش میزان تولید این کنسول در سال جاری هستیم و با تلاش بی‌وقفه اطمینان حاصل خواهیم کرد که پلی‌استیشن ۵ برای هرکسی که قصد خرید آن را دارد دردسترس باشد.

کنسول‌های ایکس‌باکس سری X و سری S در ماه‌های اخیر نسبت به پلی‌استیشن ۵ فروش بیشتری را تجربه کرده‌اند. کنسول‌های مایکروسافت دردسترس‌تر بوده و البته مثل پلی‌استیشن‌ ۵ سروصدای زیادی به‌پا نکردند، بنابراین سونی عرضه‌ی جدیدترین نسل کنسول خود را آغاز کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات