شایعه: بازی GTA 6 سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد

یک‌شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
گفته می‌شود راک استار در نظر دارد بازی Grand Theft Auto VI را در سال ۲۰۲۵ برای علاقه‌مندان منتشر کند. همچنین در گزارشی از شباهت نقشه‌ی این بازی به فورتنایت گفته شده است.
تبلیغات

حدودا هشت سال از انتشار بازی GTA 5 می‌گذرد؛ اما همچنان خبری از انتشار نسخه‌ی جدید این سری نیست. البته باید گفت GTA 5 بازی ویدئویی بسیار پرفروش، تحسین‌شده و محبوبی است که انتظار می‌رود چند هفته‌ی دیگر برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس نیز منتشر شود. تام هندرسون، ژورنالیست و اینسایدر شناخته‌شده‌ی صنعت بازی‌های ویدئویی که صحبت‌های او بارها درست از آب درآمده‌اند، به‌تازگی گفته است GTA 6 در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد.

گویا همان‌طور که انتظار می‌رفت، GTA 6 همچون GTA 5 چند شخصیت قابل بازی دارد

طبق گزارش GameSpot، هندرسون توضیح می‌دهد که در این بازی با «زمان حال» و نسخه مدرن Vice City روبه‌رو خواهیم بود. به‌ گفته‌ی وی، راک استار می‌خواهد حداکثر آزادی عمل را در خلق محتوا برای بازی GTA Online داشته باشد و به همین خاطر شایعاتی که می‌گفتند GTA VI مثلا در دهه‌ی ۸۰ میلادی جریان دارد، در نگاه تام هندرسون کاملا بی‌اساس هستند.

هندرسون از پتانسیل تغییر نقشه‌ی GTA 6 و تکامل یافتن بازی با گذر زمان می‌گوید؛ شبیه فورتنایت که اپیک گیمز با پایان هر فصل و مطابق رویدادهای طراحی‌شده، نقشه‌ی آن را تغییر می‌دهد. او به وجود چند شخصیت قابل بازی در GTA VI هم اشاره کرده است. در پایان صحبت‌ها به این نکته اشاره می‌شود که راک استار و شرکت تیک - تو کوچک‌ترین عجله‌ای برای معرفی رسمی بازی GTA 6 ندارند.

با توجه به گزارش‌های جدید راجع به کرانچ شدید کارمندهای راک استار موقع ساخت بازی Red Dead Redemption 2 که منجر به جدایی چندین و چند عضو شرکت شدند، در ساخت بازی GTA 6 راک استار به سلامت بازی‌سازهای خود اهمیت بیشتری می‌دهد؛ در نتیجه طبیعتا ساخت بازی بیش‌ازپیش زمان می‌برد. اما قطعا اهمیت حفظ سلامتی انسان‌ها و تحمیل نشدن فشار کاری وحشتناک روی آن‌ها بیشتر است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات