این گجت، زبان شما را به ماوس گوشی تبدیل می‌کند!

جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
گجت MouthPad در دست از نمای نزدیک
شرکت Augmental از گجتی عجیب رونمایی کرده است که زبان را به ماوس گوشی و لپ‌تاپ تبدیل می‌کند.
تبلیغات

MouthPad یکی از عجیب‌ترین گجت‌های نمایشگاه CES امسال بود. با این گجت می‌توانید از زبان خود به عنوان ماوس برای لپ‌تاپ، تبلت یا گوشی استفاده کنید.

شرکت Augmental محصول جدیدش را یک ماوس لمسی با زبان می‌نامد که در سقف دهان قرار می‌گیرد و می‌تواند درست مانند یک ماوس بلوتوثی استاندارد به دستگاه‌های شما متصل شود.

براساس بیانیه‌ی رسمی، MouthPad در واقع نوعی تاچ پد محسوب می‌شود که باتری و بلوتوث در آن تعبیه شده است. باتری این دستگاه توسط شرکتی به نام وارتا ساخته شده که به گفته‌ی سازنده‌ی MouthPad سابقه‌ی طولانی در تولید باتری‌های ایمن با درجه‌ی ایمپلنت پزشکی دارد.

در ویدئوی بالا که توسط صفحه‌‌ی رسمی Augmental در ایکس منتشر شده می‌توانیم ببینیم که با قرار دادن این گجت در داخل دهان، مکان‌نمایی روی گوشی آیفون فعال می‌شود و بدون دخالت دست با استفاده از زبان می‌توان گوشی آیفون را کنترل کرد.

هنوز سؤالاتی در مورد کاربردی‌بودن و راحت‌بودن استفاده از چنین گجتی وجود دارد. Augmental می‌گوید استفاده از MouthPad راحت است اما هنگام غدا خوردن باید آن را از دهان خارج کنید.

شرکت سازنده می‌گوید گجت جدیدش با یک‌بار شارژ تا پنج ساعت شارژدهی خواهد داشت و شارژ مجدد دستگاه حدود یک ساعت و نیم‌ طول خواهد کشید.

MouthPad از ویژگی Assistive Touch اپل برای ناوبری در iOS استفاده می‌کند، اما دستگاه‌های غیر اپلی نیز آن را به عنوان ماوس بلوتوثی تشخیص خواهند داد. MouthPad هم‌اکنون برای کسانی که آن را پیش‌خرید کرده‌اند، در دسترس است و اواخر سال ۲۰۲۴ به شکل عمومی عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات