ربات AquaSense استخر را به‌صورت خودکار تمیز می‌کند

پنج‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
ربات Beatbot AquaSense Pro درحال شارژ
ربات Beatbot AquaSense Pro برای نظافت دیواره‌ها، کف و سطح استخر طراحی شده است و به‌صورت کاملاً بی‌سیم وظایف خود را انجام می‌دهد.
تبلیغات

شرکت Beatbot در خلال نمایشگاه CES 2024 درطی بیانیه رسمی، ربات نظافت‌چی AquaSense Pro را معرفی کرد که وظیفه نظافت استخر را به‌دوش می‌کشد. بدترین قسمت داشتن استخر، تمیزکردن و تمیز نگهداشتن آن است و حالا ربات نظافت‌چی Beatbot برای شست‌وشوی خودکار دیواره‌ها و کف استخر و جمع‌آوری زباله‌ها به کمک شما می‌آید.

ربات‌های نظافتچی معمولاً یا برای تمیزکردن سطح آب از زباله طراحی شده‌اند یا تمیزکردن کف استخر؛ اما ربات نظافتچی AquaSense Pro می‌تواند با سازوکاری شبیه‌به زیردریایی هردو وظیفه را انجام دهد. این ربات محفظه‌ای دارد که برای تمیزکردن کف استخر از آب پر می‌شود تا ربات در زیر آب فرو رود و کف را تمیز کند و برای نظافت سطح آب نیز محفظه را خالی می‌کند تا دوباره حالت شناور پیدا کند.

ربات Beatbot AquaSense Pro در استخر بزرگ درحال نظافت سطح آب استخر مدرن
ربات Beatbot AquaSense Pro در استخر بزرگ درحال نظافت سطح آب استخر ساحلی

مدیریت این ربات نظافتچی ازطریق نصب برنامه‌ای روی گوشی ممکن می‌شود و می‌توانید برای نظافت دیوار، سطح یا کف به آن فرمان دهید. ربات شرکت بیت‌بات همچنین توانایی توزیع خودکار مواد شیمیایی براساس ابعاد استخر را دارد تا شفافیت آب بهبود یابد.

ربات AquaSense Pro با بیش‌از ۱۲ حسگر، ازجمله ژیروسکوپ دوگانه، حسگرهای اولتراسونیک، ۹ موتور، چهار برس و دو فیلتر ساخته شده است که امکان شست‌وشوی سطوح و فیلترکردن ذرات تا اندازه ۱۵۰ میکرومتر را فراهم می‌کنند.

ربات Beatbot AquaSense Pro درحالت نظافت از نمای بالا

شارژدهی ربات نظافت‌چی AquaSense Pro به ۱۰ ساعت می‌رسد و برخلاف سایر رقبا کاملاً بدون سیم کار می‌کند؛ بنابراین نیازی نیست نگران گره‌خوردن سیم آن حین کار یا نرسیدنش به گوشه‌های استخر باشید.

برای افزودن ربات AquaSense Pro به مجموعه لوازم خانگی‌تان می‌توانید این محصول را با قیمت ۱٬۶۹۹ دلار با تخفیف ۵۰۰ دلاری پیش‌خرید کنید. این تخفیف برای هزار خرید اول درنظر گرفته شده است.

نسخه‌ی معمولی ربات AquaSense با قیمت کمتر و تخفیف ۳۰۰ دلاری برای هزار سفارش اول با قیمت ۹۹۹ دلار قابل پیش‌خرید است. مدل معمولی فاقد ویژگی شفاف‌کردن آب و تمیزکردن سطح است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات