مجموعه جدید پهپاد DJI Avata با قیمت ارزان‌تر نسبت‌به مدل اصلی معرفی شد

چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
بسته پهپاد DJI Avata با قیمت ارزان تر از مدل اصلی
بسته‌ی جدید پهپاد DJI Avata شامل عینک اول‌شخص و کنترلر جدید، با قیمتی ارزان‌تر نسبت‌به مدل اصلی آن دردسترس کاربران قرار خواهد گرفت.
تبلیغات

DJI Avata یکی از محبوب‌ترین انواع پهپاد‌های مسابقه‌ای است که دارندگان آن هنگام پرواز لذت بسیار زیادی را تجربه می‌کنند. البته خرید این محصول ۱۳۸۸ دلار برای شما هزینه خواهد داشت؛ بسته‌ای که شامل پهپاد، عینک مخصوص دید اول‌شخص و کنترلر ژیروسکوپی است که امکان به‌ پرواز درآوردن آسان آن را برای کاربران تازه‌کار فراهم می‌کند.

DJI امروز مجموعه‌ی جدیدی از عینک و کنترلر جدید را برای Avata معرفی کرد که تجربه‌ای شبیه به محصول اصلی را با قیمت ۱۲۷۸ دلار ارائه می‌دهند. این مجموعه، DJI Goggles Integra نام دارد که می‌توانید تصویر آن را در زیر مشاهده کنید.

عینک سوم شخص DJI Inegra

ورج می‌گوید، Integra مثل عینک‌ اول‌شخص اصلی DJI Avata از دو نمایشگر micro LED با ابعاد ۰٫۴۹ اینچ، وضوح 1080p، نرخ نوسازی ۱۰۰ هرتز و روشنایی ۷۰۰ نیت بهره می‌برد. این محصول همچنین مثل DJI Goggles 2 تا ۱۲ کیلومتر برد دارد و از فناوری OcuSync 3 Plus این شرکت پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های عینک اول‌شخص جدید می‌توان به آنتن‌های تاشو ۲٫۴ گیگاهرتزی و آنتن ۵ گیگاهرتزی با سرعت انتقال داده تا ۵۰ مگابیت برثانیه اشاره کرد.

البته میدان دید عینک‌های ارزان‌تر Integra نسبت‌به Goggles 2 کاهش یافته و از ۵۱ درجه به ۴۴ درجه رسیده است. البته امکان تنظیم فاصله‌ی لنزها همچنان دردسترس کاربران خواهد بود. امکان تعویض این لنزها نیز وجود دارد و افراد می‌توانند لنز موردنظرشان را درصورت تمایل خریداری کنند. این محصول وای‌فای یا بلوتوث ندارد و بنابراین نمی‌توان فیلم‌ها را به‌طور بی‌سیم روی هدست پخش کرد.

چیزی که امکان دارد در Integra از آن لذت ببرید، باتری آن‌ است با حفظ ظرفیت مشابه مدل اصلی، از طراحی یکپارچه‌تر بهره می‌برد؛ تغییری که البته وزن هدست را از ۲۹۰ گرم به ۴۱۰ گرم افزایش داده است. امید می‌رود DJI برای حفظ تعادل بهتر، این وزن را روی همه‌ی نواحی عینک اول‌شخص جدید خود اعمال کرده باشد.

کنترلر پهپاد Dji Rc motion 2

کیت جدید DJI همچنین به‌همراه کنترلر اصلاح‌شده‌ی RC Motion 2 عرضه می‌شود. این محصول نسبت‌به نسخه‌ی اصلی ۴۰ دلار گران‌تر است و از جوی‌استیک‌های کاملاً جدید، تریگر جدید و شماره‌گیر Fn جدید برای تنظیم ISO، سرعت شاتر و سایر متغیرها بهره می‌برد. این دستگاه دقیقاً مثل کنترلر اسباب‌بازی‌های کنترل از راه‌دور امکان هدایت پهپاد Avata را با روشی آسان‌تر دراختیار کاربر قرار می‌دهند و می‌توان آن را به هر جهتی حرکت داد.

وزن، برد و عمرباتری RC Motion 2 نیز دقیقاً مشابه نسل قبل است. این محصول به‌طور جداگانه با برچسب ۲۳۹ دلار به‌فروش می‌رسد درحالی‌که نسخه‌ی اصلی آن ۱۹۹ دلار قیمت داشت. عینک شخص‌ثالث DJI Goggles Integra نیز به‌طور مجزا با قیمت ۴۹۹ دلار عرضه می‌شود و درمقام مقایسه مدل اصلی آن یعنی Goggles 2 با برچسب ۶۴۹ دلار روانه‌ی بازار شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات