پهپاد کوچک‌جثه جدید DJI تا ۱۰ کیلومتر پرواز می‌کند

پنج‌شنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پهپاد DJI Mini 2 SE در دست
DJI پهپاد جدیدی رونمایی کرده است که تا ۱۰ کیلومتر از اپراتور فاصله می‌گیرد و به مدت ۳۱ دقیقه پرواز می‌کند.
تبلیغات

بر اساس گزارش انگجت، برند DJI پهپاد جدیدی به نام Mini 2 SE معرفی کرده است که در دسته‌ی پهپادهای خوش‌قیمت این شرکت قرار می‌گیرد و چند تغییر نسلی تجربه کرده است. مهم‌ترین قابلیت جدید، سیستم ارتباطی OcuSync 2.0 است که مسافت پرواز پهپاد جدید را بیش از دو برابر نسبت‌به Mini SE افزایش می‌دهد.

پهپاد DJI Mini 2 SE در حال پرواز

پهپاد DJI Mini SE تا مسافت نهایتاً چهار کیلومتر پرواز می‌کرد، اما مدل جدید تا ۱۰ کیلومتر پرواز می‌کند. البته در بسیاری از کشورها قوانین محدودکننده به شما اجازه نمی‌دهند که پهپاد را تا ۱۰ کیلومتر از خود دور کنید. DJI می‌گوید پهپاد مینی ۲ اس ای با یک بار شارژ تا ۳۱ دقیقه پرواز می‌کند. مدت‌زمان پرواز مدل قبلی ۳۰ دقیقه بود.

محتویات جعبه پهپاد DJI Mini 2 SE

به‌غیر از موارد یادشده، دو پهپاد Mini 2 SE و Mini SE تقریبا هیچ تفاوت دیگری با هم ندارند. البته این موضوع لزوماً چیز بدی نیست. Mini 2 SE همچون مدل قبل کمتر از ۲۴۹ گرم وزن دارد و از همان دوربین Mini SE استفاده می‌کند. این دوربین به حسگر ۱/۲٫۳ اینچی CMOS با توانایی ثبت عکس ۱۲ مگاپیکسلی و ضبط ویدیوی 2.7K مجهز است.

پهپاد یا کوادکوپتر چیست و هنگام خرید آن به چه نکاتی توجه کنیم
پهپاد یا کوادکوپتر چیست و هنگام خرید آن به چه نکاتی توجه کنیم
مطالعه '30

DJI Mini 2 SE ماه آینده‌ی میلادی با قیمت ۳۶۹ دلار روانه‌ی بازار می‌شود. باندلی ویژه شامل پهپاد، قطعات جایگزین، کیف و باتری اضافه با قیمت ۵۱۹ دلار در دسترس قرار می‌گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات