هاب خانه هوشمند جدید سامسونگ به شارژ بی‌سیم ۱۵واتی مجهز است

پنج‌شنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
هاب خانه هوشمند Samsung SmartThings Station
هاب SmartThings Station سامسونگ علاوه بر هوشمندسازی خانه، گوشی و کیس ایربادها را به‌طور بی‌سیم شارژ می‌کند.
تبلیغات

سامسونگ که بیش از سه سال از دنیای سخت‌افزار خانه‌ی هوشمند فاصله گرفته بود، در جریان رویداد CES 2023، هاب جدیدی معرفی کرد که احتمالا کاربران بیش از هر وقت دیگری به خرید آن تمایل داشته باشند.

این هاب که SmartThings Station نام دارد، با پشتیبانی از استاندارد Matter و Thread، دستگاه‌هایی چون تلویزیون، اسپیکر، سیستم روشنایی خانه و پریز برق را به پلتفرم هوشمندسازی SmartThings متصل می‌کند. مزیت کلیدی استاندارد Matter این است که تنها به یک پلتفرم محدود نیست و گجت‌های سازگار با آمازون الکسا، اپل هوم‌کیت و گوگل اسیستنت نیز کار می‌کنند.

شارژ بی سیم Samsung SmartThings Station

سامسونگ حالا این هاب خانه‌ی هوشمند را به شارژ سریع بی‌سیم ۱۵ واتی مجهز کرده است که قادر است گوشی‌ های گلکسی و کیس ایرباد را شارژ کند. شارژ گوشی‌های دیگری که از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند نیز ممکن است، اما سرعت شارژ شدن آن‌ها با هاب Station کمتر از گوشی‌های گلکسی است. همچنین، زمانی که دستگاه به‌طور کامل شارژ شد، می‌توان انتخاب کرد که پیامی برای کاربر از طریق اپلیکیشن SmartThings ارسال شود. ‌

هاب خانه هوشمند جدید سامسونگ از همان طراحی پد شارژ بی‌سیم این شرکت بهره می‌برد، اما به سخت‌افزار و نرم‌افزار کاملا جدیدی مجهز شده است.

سامسونگ قرار است هاب SmartThings Station را ابتدا در کره جنوبی و آمریکا اوایل ماه آینده به بازار عرضه کند. قیمت شارژر و هاب هوشمند ۶۰ دلار (۷۰ دلار به‌همراه آداپتور شارژ USB-C) خواهد بود و در رنگ‌های مشکی و سفید عرضه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات