تلویزیون ۷۷ اینچی OLED 4K سامسونگ، انتخاب جذابی برای گیمرها

چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴
مطالعه 1 دقیقه
تلویزیون S95C سامسونگ
سامسونگ از تلویزیون‌های ۷۷ اینچی S95C و ۷۵ اینچی QN95C رونمایی کرد.
تبلیغات

سال گذشته بود که سامسونگ نخستین بار اولین تلویزیون‌های OLED 4K مبتنی‌بر فناوری کوانتوم دات خود را به‌نمایش گذاشت و اکنون در CES امسال نیز با معرفی تلویزیون ۷۷ اینچی QD-OLED 4K پیشتاز شده است. تلویزیون جدید که S95C نام دارد از پنل ۱۴۴ هرتزی بهره می‌برد و با استفاده از پردازنده Neural Quantum Processor 4K و فناوری AI Restoration جزییات، رنگ‌ها و روشنایی را بهبود می‌دهد تا یک صفحه نمایش با دقت و وضوح هرچه تمام‌تر و در عین‌حال کم مصرف بدست آید.

به گفته سامسونگ، این تلویزیون دقیق‌ترین و چشم‌نوازترین تجربه بصری را با طراحی مینیمالیستی و درون قابی با ضخامت تنها ۱۱ میلیمتر به ارمغان می‌آورد. نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی تلویزیون برای گیمرها نیز وسوسه‌کننده خواهد بود و وجود یک دوربین داخلی آن‌را برای کاربردهای امنیتی و نظارت‌بر فعالیت‌های ورزشی مناسب می‌کند. این تلویزیون به ۸ بلندگو با پشتیبانی از Dolby Atoms مجهز شده است و می‌توان از آن به‌عنوان یک هاب برای کنترل گجت‌های مبتنی بر SmartThings یا Matter استفاده کرد.

سامسونگ همچنین تلویزیون پرچمدار 75 اینچی QN95C خود را نیز معرفی کرد. این تلویزیون چهار برابر تعداد بلوک‌های تاریک‌کننده بیشتر نسبت به نسل قبلی دارد که تا حد زیادی نشت نور را به حداقل می‌رساند. مدل جدید همچنین کنترل روشنایی و مقیاس خاکستری را بهبود می‌بخشد و اولین تلویزیون mini LED با پشتیبانی از دالبی اتموس است.

پنل این تلویزیون و پورت‌های آن همگی در قابی به ضخامت کمتر از 20 میلی‌متر قرار گرفته‌اند. همچنین QN95C دارای یک دوربین جداشدنی است که می‌تواند برای تماس‌های ویدیویی، کنترل‌های حرکتی و غیره نیز استفاده شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات