DJI به‌دنبال معرفی ارزان‌ترین پهپاد خود با قیمت ۲۹۹ دلار است

سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس تازه‌ترین گزارش‌ها، DJI می‌خواهد نسخه‌ای تضعیف‌شده یا به‌اصطلاح لایت از مدل مویک مینی را با قیمت ارزان‌تر به بازار عرضه کند.
تبلیغات

در سال‌های اخیر، پهپادها با استقبال چشمگیر علاقه‌مندان روبه‌رو بوده‌اند. کاربران از پهپادها برای جنبه‌های مختلف، ازجمله سرگرمی و فیلم‌برداری نیمه‌حرفه‌ای و حرفه‌ای استفاده می‌کنند. یکی از شرکت‌های مطرح‌ در زمینه‌ تولید پهپاد DJI نام دارد که تاکنون، محصولات متنوعی به بازار عرضه کرده است. البته بیشتر محصولات DJI گران‌تر از مدل‌های موجود در بازار هستند؛ اما طبق گزارش‌ها، DJI می‌خواهد نسخه‌ای ارزان‌قیمت از پهپادهایش را به‌زودی عرضه کند.

AndroidAuthority گزارش می‌دهد DJI در نظر دارد نسخه‌ای با مشخصات سخت‌افزاری تضعیف‌شده از پهپاد مویک مینی را به‌زودی رونمایی کند. مویک مینی سال ۲۰۱۹ به علاقه‌مندان معرفی شد و سپس، با قیمت ۳۹۹ دلار دراختیار علاقه‌مندان قرار گرفت. مویک مینی به‌دلیل نوع طراحی و وزن بسیار سبکش (۲۴۹ گرم) بدون دریافت مجوز FAA در ایالات متحده استفاده می‌شود و کاربران می‌توانند برای جنبه‌های مختلف از آن استفاده کنند و حتی کلیپ‌های ویدئویی بسازند.

سال ۲۰۲۰ نیز، DJI نسخه بعدی مویک مینی با نام مینی ۲ را با اندکی تقویت امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به بازار عرضه کرد. برای پهپاد جدید از اسم مویک استفاده نشده بود؛ اما رسانه‌ها و علاقه‌مندان به محصولات DJI می‌دانستند مینی ۲ درواقع جانشینی برای مویک مینی است. حال، گزارش‌ها خبر می‌دهند DJI قصد دارد نسخه‌ای ارزان‌تر از مویک مینی به نام مینی SE را معرفی کند. مینی SE برخلاف تصور، نسخه تضعیف‌شده‌ای از مینی ۲ نیست و درواقع، امکانات مویک مینی را با قیمتی ارزان‌تر دراختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

مینی SE بسیار شبیه به مویک مینی است که بسیاری از امکانات مینی ۲ را ندارد. دوربین موجود روی پهپاد تا رزولوشن 2.7K به‌جای 4K پشتیبانی می‌کند و محدوده امکان کنترل آن به‌صورت بی‌سیم نیز کوتاه‌تر شده و به‌جای ارتباطات USB-C از میکرو USB استفاده می‌کند. بااین‌حال، خبر خوش برای علاقه‌مندان به پهپادهای DJI برچسب قیمت مینی SE است.

انتظار می‌رود پهپاد مینی SE شرکت DJI با قیمت ۲۹۹ دلار به بازار عرضه شود. متأسفانه تاریخ دقیقی برای رونمایی و عرضه پهپاد جدید DJI به بازار مشخص نشده است؛ اما با توجه به گزارش‌های منتشرشده، دور از انتظار نیست که به‌زودی علاقه‌مندان بتوانند پهپاد مینی SE را در بازار بخرند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات