نگاه نزدیک به هوم هاب گوگل

چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹
مطالعه 1 دقیقه
گوگل شب گذشته اسپیکر هوشمند مجهز به نمایشگر خود را با نام هوم هاپ در کنار پیکسل‌های جدید رونمایی کرد. با نگاه نزدیک به این محصول همراه باشید.
تبلیغات

گوگل شب گذشته در جریان رویدادی در شهر نیویورک، تازه‌‌های سخت‌افزاری خود را به جهانیان معرفی کرد. اسپیکر هوشمند هوم هاب یکی از محصولات جدید اهالی مانیتن‌ویو است که به لطف نمایشگر بزرگ تعامل با آن ساده‌تر شده؛ این اسپیکر هوشمند، گوگل را وارد فاز جدیدی در رقابت با گجت‌های هوشمند آمازون می‌کند. گوگل به‌منظور حفظ حریم خصوصی کاربران، در این اسپیکر هوشمند از دوربین استفاده نکرده است. گوگل هوم‌هاب توانایی کنترل خانه‌ی هوشمند را دارد؛ به‌طوری که طبق ادعای Google این دستگاه ۵ هزار محصول از ۲۵۰ تولیدکننده را پشتیبانی می‌کند.

هوم هاب (Home Hub) به گوگل استیتنت مجهز شده است و کاربران علاوه‌بر تعامل با این دستیار هوشمند قادر به مشاهده ویدئو و گوش دادن موسیقی با آن نیز خواهند بود. پیش خرید هوم‌هاب از شب گذشته و با قیمت ۱۴۹ دلار برای ساکنین ایالات‌متحده آمریکا، بریتانیا و استرالیا آغاز شده است. از شما دعوت می‌کنیم در ادامه ویدئوی نگاه نزدیک به این محصول را مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات